135 Reacties

3 jaar geleden

Het was 5.36 vanochtend....w茅l begon hij pas om 6.45 om de fles te vragen, ...
Ik doe vandaag met je mee 馃檲 hier ook rond half 6 wakker en al om 6:15 de fles. Ligt nu met kleine oogjes te spelen in z鈥檔 wipper... aftellen tot 9u hoor

3 jaar geleden

Reactie op Mommsy

Ik doe vandaag met je mee 馃檲 hier ook rond half 6 wakker en al om 6:15 de f ...
Vandaag de kleine om iets voor 6 wakker. Lag wat te brabbelen, laten liggen in bed tot 7 uur.. hierna eruit gehaald en net de fles gegeven... nu ook tot 9 uur opblijven .. ben benieuwd!!

3 jaar geleden

Reactie op Babymay

Vandaag de kleine om iets voor 6 wakker. Lag wat te brabbelen, laten liggen ...
Hier ook 6 uur en nu maar proberen te entertainen tot 9 馃槄

3 jaar geleden

Half 6 wakker, nu tot maximaal 08.00 uur kunnen rekken. Zo lang wakker houden is hier echt 'drama', als in niets meer leuk willen, kleed, wipstoel, op schoot..slapen is dan alleen wat hij wil.

3 jaar geleden

Hier ook net in bed gelegd, was niet meer leuk voor 鈥渕 en slaapt nu binnen 1 minuut

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op esthervisser20

Half 6 wakker, nu tot maximaal 08.00 uur kunnen rekken. Zo lang wakker houd ...
Hier exact zo.. niet te genieten. Ligt nu in bed vanaf 8:15..

3 jaar geleden

Reactie op Valerisan

Hier exact zo.. niet te genieten. Ligt nu in bed vanaf 8:15..
Vervelend zeg... kleine hier doet het tot nu toe aardig... is wel moe maar nog niet zeuren/huilen.

3 jaar geleden

Reactie op Babymay

Vervelend zeg... kleine hier doet het tot nu toe aardig... is wel moe maar ...
Hij begint hier ook moe te worden, maar ik kan hem nog steeds entertainen met z'n wipstoel. We hebben al allerlei spelletjes gedaan, buikrollen, boekje lezen, vliegen, poes aaien, buiten kijken en nu dus nog even in z'n wipstoel. Ik vind dat hij het aardig goed volhoudt 馃槄

3 jaar geleden

Hij begint hier ook moe te worden, maar ik kan hem nog steeds entertainen m ...
Haha ja hier zit die ook in zijn wipper (elektrisch, past nog net馃ぃ). ga hem zo omkleden, zat nog lekker in zijn pyjama en badjas! Daarna lekker zijn bed in! Ben benieuwd.

3 jaar geleden

Reactie op Babymay

Haha ja hier zit die ook in zijn wipper (elektrisch, past nog net馃ぃ). ga he ...
Tot 8:50 kunnen volhouden, toen ging hij zitten staren. Net op bed gelegd en hij is direct in slaap gevallen

3 jaar geleden

Tot 8:50 kunnen volhouden, toen ging hij zitten staren. Net op bed gelegd e ...
Prima tijd toch! Mijn kleine net in bed gedaan... ligt rond te draaien in bed馃ぃ.. zal zo wel snel in slaap vallen.

3 jaar geleden

Hoe laat laten jullie je kleintje hierna weer slapen?馃榿

3 jaar geleden

Hier volgehouden tot 08:30. Zie viel direct in slaap en slaapt nu nog! Ik hou voor het volgende slaapje meestal 2 uur aan nadat ze wakker is geworden maar vind het nog zo lastig

3 jaar geleden

Reactie op Babymay

Hoe laat laten jullie je kleintje hierna weer slapen?馃榿
Ik kijk hoe laat hij zometeen wakker is, dan hou ik daarna maximaal 2,5 uur aan. Hij is altijd heel alert en kan vaak net iets langer dan de gemiddelde wakkertijd wakker blijven. Zodra hij dan moe is, breng ik hem naar bed

3 jaar geleden

Ik kijk hoe laat hij zometeen wakker is, dan hou ik daarna maximaal 2,5 uur ...
Ah ok茅! Kleine man is zo juist wakker geworden, dus nu lekker uit bed! Hopelijk heeft het wat effect voor morgen! Gezien ik ook pas vanavond 11 uur thuis ben van mijn werk馃ぃ.

3 jaar geleden

de afgelopen dagen dit topic zitten volgen en van alles een beetje online gelezen. Nou zit ik met een kleintje die ziekjes is en vannacht voor het eerst redelijk ok茅 geslapen heeft. Ik had eerst ook een wakkertijd van 2 uur, inmiddels merk ik aan hem dat hij veel langer wakker kan zijn. Las ook dat ze vanaf 6 maanden 2,5 uur wel kunnen volhouden. Dus dat heb ik vandaag voor het eerst geprobeerd. Vanochtend rond 6.15 wakker en daarna rond 8.54 in slaap gevallen. Hij ligt nog te slapen, maar zodra hij wakker is zal ik dus weer een wakker tijd aanhouden van 2,5 uur. Even kijken hoe dit verloopt vandaag. Ik probeer het sowieso een aantal dagen uit.

3 jaar geleden

Reactie op Daniela xm

de afgelopen dagen dit topic zitten volgen en van alles een beetje online g ...
Oh waarom ik dit topic volg, is omdat hij rond 5 uur elke keer wakker was en vaak pas na 1 uur en soms 1,5 uur weer in slaapt viel. Vandaag voor het eerst in tijden om 6.15 wakker geworden

3 jaar geleden

Reactie op Daniela xm

Oh waarom ik dit topic volg, is omdat hij rond 5 uur elke keer wakker was e ...
Ik hoop voor je dat het helpt, samen slepen we elkaar er wel doorheen! 馃挭

3 jaar geleden

Ik hoop voor je dat het helpt, samen slepen we elkaar er wel doorheen! 馃挭
Ja laten we hopen, de komende dagen zullen we het zien!! Helemaal mee eens 馃挭

3 jaar geleden

Tot 9.00u opblijven werkt hier vandaag ook! Ze heeft 3 uur en 20 minuten geslapen!馃槉