17 Reacties

3 jaar geleden

Present!🙋‍♀️

3 jaar geleden

Omg jaaaa...😑

3 jaar geleden

Ik word er helemaal gek van. Wat is jullie dagritme?

3 jaar geleden

Oh hier ook

3 jaar geleden

Ook paar dagen gehad, toen ervoor gezorgd dat t kamertje exht donker was.. en het stopte

3 jaar geleden

Hier ook! Te vroeg, laat ze wel liggen tot half 7 om de dag niet te vroeg te beginnen! (als ze niet huilt dan natuurlijk 😉)

3 jaar geleden

Wat is jullie ritme inderdaad op dit moment? Dat is bij ons nu echt ook zo verschillend

3 jaar geleden

Hier ook weken steeds wakker of om 4 uur gaan liggen kletsen afgelopen week hoge koorts gehad wat uiteindelijk 6de ziekte bleek tezijn. Nu lijkt hij gereset tezijn en word 8 uur wakker al 3 dagen. Echt een feestje

3 jaar geleden

Ja hier ook! Maar dat is niet heel erg nieuw.....ze slaapt iig de nacht door, als ze geen spuitluiers heeft door kiesjes!

VRIEND

3 jaar geleden

Ja hebben wij ook een paar weken gehad. Gesloopt was ik er van... Gelukkig sinds deze week weer wat later pfff

3 jaar geleden

Hier al maanden 😅

3 jaar geleden

Hier al maanden 😅
Mag ik vragen hoe dan jou eet en slaapritme is? Wij ook al maanden wakker tussen 5 en 6 maar hebben nu wat moeite met de slaapjes

3 jaar geleden

Mag ik vragen hoe dan jou eet en slaapritme is? Wij ook al maanden wakker t ...
6:00 wakker uiterlijk 6:30 fles 7:00 havermout 9:00 appel Dan slapen voor 1:20u gemiddeld 1130/1200 boterham of andere lunch 1300 fles 1400 slapen voor 1:20u gemiddeld 1530 yoghurt of andere snack 1700 avondeten 1845 fles 1900 slapen

3 jaar geleden

Hier 7 uur opstaan of ze slaapt of niet Broodje eten en flesje drinken Half 10 naar bed kwart over 10 eruit Fruit eten Half 1 2 boterhammen 13 uur naar bed tot 15 uur Fruit of iets eten Half 7 douche en fles en naar bed

3 jaar geleden

Paar dagen nu ook

3 jaar geleden

Kijk idd eens naar de slaapjes overdag... misschien wordt er overdag teveel geslapen?