7 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees graag mee, want mijn dochter is bijna 8 maanden en wordt ook zoveel wakker. Geef dan bv, maar honger kan ze eigenlijk niet hebben. Tips van CB zijn, naar toe gaan en troosten maar niet te veel zeggen/contact maken. Daarna weglopen en evt laten huilen. Ik heb nog 2 kinderen die dan wakker worden, dus dat kan ik helaas niet doen...

3 jaar geleden

Hier ook last van alle 2 wekken bij mij dochtje is het de tandjes die komen boven

3 jaar geleden

Hier ook al een paar dagen gillend wakker worden rond 01:00 uur. Hij krijgt zijn ogen niet open maar blijft zo hard krijsen. Wij weten ook echt niet wat er aan de hand is😬

3 jaar geleden

Reactie op DianaElise

Ik lees graag mee, want mijn dochter is bijna 8 maanden en wordt ook zoveel ...
Hier hetzelfde, ik voed hem dan gewoon (borstvoeding). Ik lees en hoor regelmatig dat het heel normaal is dat bv-kindjes 's nachts nog willen drinken. En ze reguleren zelf of ze wel of niet willen drinken, anders weigeren ze de borst wel. Daarbij is het voor hem en mij veel relaxter even de borst te geven en daarna weer door te slapen dan een huilende baby te hebben. Heb helaas geen tips voor het huilende wakker worden. Bij ons werkt white noise goed, misschien helpt dat ook bij rustiger wakker worden?

3 jaar geleden

Hoi! Mijn kleine vent doet dit ook. Op de crèche zeggen ze dat ze ontzettend veel prikkels meekrijgen overdag en dat verwerken ze door de nacht. Soms lukt het me pas na een 1.5uur (!!) Om hem weer in slaap te krijgen.. Ook poept ie heel veel. Soms moet ik wel 3x per nacht een poepluier verschonen ;-) Alles is een fase.. dat helpt mij erdoorheen ♡♡

3 jaar geleden

Dit hebben wij 2x gehad. Maar dat kwam toen omdat hij oorontsteking had. Daar werd hij krijsend wakker van, wat natuurlijk logisch is 😉

3 jaar geleden

Wij hebben dit ook gehad met ons mannetje van nu 7maanden. Altijd huilend wakker worden, overdag, 's nachts en ochtend... Overdag alleen slaapjes van 30-40min. Daardoor het idee dat hij totaal niet uitgerust wakker werd ook. Sinds 2-3 weken hebben we white noise aan staan, dat heeft bij ons echt verschil gemaakt. Er zitten ook nog slaapjes van een half uur tussen maar ook ineens regelmatig 1 of zelfs 2 uur. En hij wordt ook niet meer altijd zo vervelend wakker. En soms horen we na 30-40min wat gilletjes maar slaapt hij daarna weer door. Voorheen was dat nooit en was hij ook met geen mogelijkheid weer in slaap te krijgen als die wakker werd. Nou zijn we ook sinds die zelfde tijd over op kv, heb het idee dat dit in ieder geval voor de nacht helpt (slaapt nu voor het eerst af en toe door!). Heb je al eens white noise gebruikt? Hier dus echt een succes heb ik het idee. Of het is een toevallige samenloop van allerlei veranderingen en ontwikkelingen, dat weet je ook nooit natuurlijk 😎