196 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Tessy

Ik! Dochtertje van bijna 16maand. Ik nu bijna 7weken zwanger 😁 ze gaan exa ...
Proficiat! Hoe fijn! Hier net hetzelfde. Dochtertje is bijna 16 maand en opnieuw 7 weken zwanger 🤗

VRIEND

3 jaar geleden

Ik werd afgelopen maand ook opeens 5 dagen later ongesteld. Heel raar! Heb ...
Ja , heb de tweede vaccinatie op 7 augustus gehad , dus vermoed dat het daarmee te maken heeft . Inmiddels dag 37 van mijn cyclus en nog niet ongesteld . 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op GWE

Ja , heb de tweede vaccinatie op 7 augustus gehad , dus vermoed dat het daa ...
Ik was na de injectie ook ruim overtijd

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Ik was na de injectie ook ruim overtijd
Vandaag op dag 37 ongesteld geworden . Inderdaad vast door de vaccinatie. Aankomende maand nieuwe poging om zwanger te worden !

3 jaar geleden

Hier ook weer zwanger 😄 van de week echo gehad en tot onze schrik kwamen er 3 wondertjes in beeld 🤭 helemaal geweldig natuurlijk maar was wel ff in shock 🤣🤣

3 jaar geleden

Reactie op Maria32

Hier ook weer zwanger 😄 van de week echo gehad en tot onze schrik kwamen e ...
Wow! Gefeliciteerd!! ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Maria32

Hier ook weer zwanger 😄 van de week echo gehad en tot onze schrik kwamen e ...
Gefeliciteerd! Omg een drieling? Is dit spontaan? Wat heftig lijkt mij dit zeg, het is natuurlijk zo risicovol enzo. Ik hoop dat alles goed mag gaan en je je goed voelt!

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Omg een drieling? Is dit spontaan? Wat heftig lijkt mij dit ...
Dank je wel...ja zo spontaan haha ja wordt goed in de gaten gehouden dus komt vast goed

3 jaar geleden

Reactie op Maria32

Hier ook weer zwanger 😄 van de week echo gehad en tot onze schrik kwamen e ...
Wooow spannend!! Gefeliciteerd en heel veel geluk 🍀

3 jaar geleden

Reactie op Maria32

Dank je wel...ja zo spontaan haha ja wordt goed in de gaten gehouden dus ko ...
Wat bijzonder zeg😍 Veel geluk!🍀🍀🍀

3 jaar geleden

Reactie op Maria32

Hier ook weer zwanger 😄 van de week echo gehad en tot onze schrik kwamen e ...
Gefeliciteerd!!! Wat bijzonder!! Heb je toevallig instagram? Ik zou het leuk te vinden om je te volgen. Hier ook weer zwanger, ik heb ook een dochter van 1. Eerste echo hebben we 11 okt

3 jaar geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Gefeliciteerd!!! Wat bijzonder!! Heb je toevallig instagram? Ik zou het leu ...
Ja hoor dat is maria_schuijl

3 jaar geleden

Zo leuk allemaal! Hier ook echt een wonder😍. Heb PCOS en hadden alweer doorverwijzing voor ziekenhuis om opnieuw via injecties zwanger te worden. Was vorige maand gestopt met de pil daardoor en niet meer ongesteld geworden. Ben nu bijna 5 weken zwanger😍😍

3 jaar geleden

Jaa! 8’april 2022 uitgerekend

3 jaar geleden

Hier eigenlijk niet bezig met weer zwanger worden maar eergisteren toch onbeschermde seks gehad. Het kwam er gewoon van en ach, als t zo is dan is t zo en is het zeker gewenst voor ons. De vorige keer was het na 1x raak. Im dacht eigenlijk niet in mijn vruchtbare periode te zijn omdat ik net ongesteld ben geweest in mijn gedachten (bleek achteraf toch al ruim 1,5 geleden te zijn dat t begon, en gisteren leek ik mijn eisprong te voelen. Die voel ik nooit iedere maand (gebruik niet de pil), behalve de keer dat ik zwanger werd van ons dochtertje. Toch maar dan even een ovulatietest gedaan om te weten of t uberhaupt mogelijk was, en ja hoor, mijn piek inderdaad. Jeetje, toch wel spannend. Zou het dan echt van 1x raak zijn? Nog even wachten maar nu de kans bestaat hoop ik dan toch ergens ook wel dat t raak is weer want de wens voor een tweede is wel zeker aanwezig 😊

3 jaar geleden

Zwanger! Heel bijzonder, precies 2 jaar naar onze zoon. Positieve test toen op 22 september nu op 24 september. Een week na zijn verjaardag, op mijn eigen verjaardag uitgerekend volgens mijn eigen berekening. We zijn heel blij en gelukkig!

3 jaar geleden

Ik! 4 juni uitgerekend :)

3 jaar geleden

Reactie op Maria32

Hier ook weer zwanger 😄 van de week echo gehad en tot onze schrik kwamen e ...
Ohjeetje! Wat een hoop 😅 wat gaaf zeg! Gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Hier ook zwanger! Gisteren positief getest🥰 Dalijk maar eens een afspraak maken bij de vk.

3 jaar geleden

Hier ook!!😍 meer mamas die een tweede verwachten voeg me toe op insta dan volg ik je terug ambielovexx