196 Reacties

2 jaar geleden

Ons tweede popje is nu precies een week oud 😍

2 jaar geleden

Reactie op Kersje1995

Ons tweede popje is nu precies een week oud 😍
Wauw! Gefeliciteerd!😍 Wat heerlijk zo dicht op elkaar!

2 jaar geleden

Reactie op Kersje1995

Ons tweede popje is nu precies een week oud 😍
Ik dacht al, ik ken dit account ergens van hihi. Ik was ook in september uitgerekend... Nog steeds zwanger haha

2 jaar geleden

Reactie op BBTV

Ik dacht al, ik ken dit account ergens van hihi. Ik was ook in september ui ...
Hahaha oh neee nog steeds 😩😩

VRIEND

2 jaar geleden

Gister positief getest😊 10 juni als alles goed gaat. Ons zoontje wordt in mei 2 jaar 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Valerisan

Gister positief getest😊 10 juni als alles goed gaat. Ons zoontje wordt in ...
Ik 9 juni! Wat leuk, onze zoon is van 13 mei ^^

2 jaar geleden

Ik 9 juni! Wat leuk, onze zoon is van 13 mei ^^
Wat grappig! Mijn zoontje is van 13 mei en zoals het nu lijkt 10 juni uitgerekend

2 jaar geleden

Reactie op Daisy99

Wat grappig! Mijn zoontje is van 13 mei en zoals het nu lijkt 10 juni uitge ...
Wat leuk! Hoe gaat het met de dreumes thuis en je symptomen? 🙈 Hier met ups en downs haha

2 jaar geleden

Jaa 10 weken 🎉

2 jaar geleden

Reactie op Kersje1995

Hahaha oh neee nog steeds 😩😩
4-10 ben ik bevallen van onze zoon, na een gevraagde inleiding was hij er binnen 4 uurtjes. Ik kon bijna voor de lunch weer naar huis😜

2 jaar geleden

Reactie op BBTV

4-10 ben ik bevallen van onze zoon, na een gevraagde inleiding was hij er b ...
Gefeliciteerd!

2 jaar geleden

Op 1 oktober een positieve zwangerschapstest na de geboorte van onze zoon Lucas op 23 mei 2020!❤️

2 jaar geleden

Reactie op Daisy99

Wat grappig! Mijn zoontje is van 13 mei en zoals het nu lijkt 10 juni uitge ...
Ik ben 9 juni uitgerekend zoals het er nu uitziet en mijn zoon is van 23 mei! 😃

2 jaar geleden

Vanochtend een cb gedaan en hij zegt ZWANGER! Wel vroeg nog want mijn NOD is dinsdag dus dat wachten we eerst nog even af voordat we het zh bellen met het nieuws en kijken of t goed vorderd en de streepjes oplopen maar ik hoop het zo! Heb ook wel flink veel last dus was geen verassing. Nu nog 9 maanden zwanger doorkomen met nog een dreumes van 17 maanden hihi 😊

2 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Vanochtend een cb gedaan en hij zegt ZWANGER! Wel vroeg nog want mijn NOD i ...
Gefeliciteerd, wat ontzettend spannend zeg! Ik duim voor jullie!🥰 Wat lekker ook die leeftijd, al redelijk zelfstandig en anders nog 9 maanden om extra zelfstandig te maken hihi.

2 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Vanochtend een cb gedaan en hij zegt ZWANGER! Wel vroeg nog want mijn NOD i ...
En bijzonder toch hoe het zo gelopen is! Onbeschermde seks en de hoop dat het zo mag zijn en dat is gewoon zo! Good job done you two, lekker vruchtbaar🙆🏼‍♀️

2 jaar geleden

En bijzonder toch hoe het zo gelopen is! Onbeschermde seks en de hoop dat h ...
Dankjewel! Lief 😊 Ja bizar he. Echt heel vruchtbaar inderdaad. Met twee kindjes is voor ons ons gezinnetje compleet dus dan moeten we echt goed gaan opletten 🙈 Maar wij tellen onze zegeningen ❤

2 jaar geleden

Helaas vandaag een zware bloeding gehad. Bij de verloskundige langs geweest en helaas te horen gekregen dat ik een miskraam heb gehad😥 Ergens voelde het al niet goed en had ik het idee dat er iets niet lekker zat.. ik was 6-7 weken zwanger.. zou volgende week de 1ste echo krijgen😔

2 jaar geleden

Reactie op DaniekvDijk

Helaas vandaag een zware bloeding gehad. Bij de verloskundige langs geweest ...
Ach wat sneu zeg!💖 Veel sterkte en kracht! Zo niet leuk! Fijn dat je zo’n lieve verloskundige hebt en meteen terecht kon! Doe rustig aan!

2 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Dankjewel! Lief 😊 Ja bizar he. Echt heel vruchtbaar inderdaad. Met twee ki ...
Ja zeker opletten dan hihi. Alleen dat komt ook wel weer goed dan! Genoeg keus qua anticonceptie voor man en vrouw haha.