33 Reacties

3 jaar geleden

Hoii, ik geef mijn dochtertje de bekertjes yoghurt van nestle! Zij is er ook gek op. Mijn andere kinderen eten danone en die vind ze ook heerlijk

3 jaar geleden

Geef meestal paar eetlepels griekse yoghurt tussendoor of als toetje

3 jaar geleden

Gewoon volle yoghurt, is maar net waar we zijn, geen vast merk 😊

3 jaar geleden

Ik gebruik ook Griekse yoghurt

3 jaar geleden

Ik geef mijn zoontje rond 15 uur Yoghurt ipv een fles.

3 jaar geleden

Mijn schoonmoeder maakt yoghurt, die eet hij met plezier. Bijna elke dag krijgt hij yoghurt. Soms met avondeten als toetje erbij of als hij zijn fruit niet op eet, eet hij yoghurt.

3 jaar geleden

Ja gewoon beetje volle yoghurt! Ik eet zelf half vol of mager, maar het vol schijnt t beste te zijn voor zo'n kleintje. Doe soms beetje yoghurt door haar fruithapje.

3 jaar geleden

Wij geven nu 200gr soyayoghurt ipv 200cc melk om 1130 en dat gaat super goed

VRIEND

3 jaar geleden

Dankjewel! Ik las namelijk dat griekse yoghurt een zachtere textuur heeft en makkelijker gaat voor de kleintjes. Goede om het door het fruit het doen

3 jaar geleden

Volle yoghurt, krijgt ze al maanden ivm slecht flesjes drinken. Ze is nu bijna 8 maanden.

3 jaar geleden

Reactie op Tamaradaniel

Hoii, ik geef mijn dochtertje de bekertjes yoghurt van nestle! Zij is er oo ...
Hier ook! :-)

3 jaar geleden

Mijn zoontje eet graag geraspte appel met wat kaneel en volle Griekse yoghurt 👍🏻

3 jaar geleden

Ik deed er in het begin wel eens biologische diksap doorheen. Hij moest namelijk wel wat wennen aan de (zure) smaak (gebruik ook volle yoghurt)

3 jaar geleden

Wij geven Griekse yoghurt en dan vaak fruit erdoorheen. Helemaal goed hier en in no-time op 😄

3 jaar geleden

Ik gebruik biogarde op advies van verpleegkundige cb

3 jaar geleden

Hier ook volle Griekse yoghurt. Schepje papgranen erdoorheen vindt ze heerlijk!

3 jaar geleden

Hier halfvolle yoghurt als toetje na 200 gram groente/pieper/vlees, die eet Jip rond 17:15 uur. Yoghurt is dan max 100ml. 18:30/19:00 komt de avondfles alweer.

3 jaar geleden

Mijn zoontje eet graag geraspte appel met wat kaneel en volle Griekse yoghu ...
Ik snap je zoontje wel! Yam

3 jaar geleden

Griekse yoghurt! Soms met iets erdoor zoals een beetje fruit maar ook weleens gewoon zo. Ze vindt het lekker. Ik geef het meestal na het avondeten als toetje en soms met het fruithapje

3 jaar geleden

Mijn zoontje eet graag geraspte appel met wat kaneel en volle Griekse yoghu ...
Bedankt voor de tip!