4 Reacties

10 maanden geleden

Hier ook weinig succes. 14 maart volg ik een webinar van Rolinde_opdegroei omtrent pushen vs stimuleren om te proeven. Geeft hopelijk wat meer rust in het hoofd 😌 Wat ik wel doe: ik mix worteltjes doorheen pannenkoekenbeslag, met wat kaneel en vanillearoma er ook door. Bakken en laten smikkelen met ahornsiroop 😉

9 maanden geleden

Hier lust ze opeens ook helemaal niks meer. Alles is bah en van sommige dingen die ze voorheen wel at moet ze nu opeens kokhalzen. Ik geef haar wel multivitamine als aanvulling en blijf haar alles gewoon voorschotelen. Eet ze goed dan mag ze een sticker plakken en volle kaart is volgende dag kiezen wat we gaan eten (kaart van 3 of 5 dagen)

9 maanden geleden

Meestal rond deze leeftijd en kan ook echt even duren. Hier kwam het weer enigszins op gang toen ik rond 16 a 17 uur rauwe paprika en komkommer en tomaatjes en maïs op tafel zette. Dat eet ie dan en soms eet ie dan ook 's avonds ineens wat aan tafel. Kan ook proberen courgette pannenkoekjes te maken. Of pasta koud te geven met zelf gepureerde groente saus. Kan ook aan de temperatuur liggen en ook aan textuur.

9 maanden geleden

Och pas maanden niet meer. Hier al 1,5 jaar. 😅🥴 Het is ook zo’n fijnproever.. hij haalt zelfs de verschillen in merken sojamelk eruit. En maar 1 is er lekker natuurlijk.. 🙄 En het willen verstoppen, nee hoor een man van de details, alles wordt helemaal uitgeplukt of gezeefd zelfs als hij kruiden ziet zitten moet dat weg.. 🤭😅 Inmiddels begint hij toch af en toe weer eens iets te proeven.