7 Reacties
één jaar geleden
Hey pietje.. mijn zoontje is besneden.en het herstelt best snel. Het doet wel pijn bij hem zeg maar dus gevoelig met luier of als er iets tegen aankomt. Maar vaak verschonen en dikke laag vaseline op smeren. En veel in bad stoppen zodat je geen infectie krijgt. Mijn zoontje was na 2 weken weer hersteld en had nergens last van.
één jaar geleden
Hey hoe is het gegaan als ik vragen mag en mag jij erbij zijn zoek hier ook informatie over
één jaar geleden
Hey hoe is het gegaan als ik vragen mag en mag jij erbij zijn zoek hier ook ...
https://community.24baby.nl/forum/peuter/besneden-worden-oR737J?utm_source=24Baby&utm_medium=app
Hier zijn veel reacties en heb ik ook gereageerd met hoe het ging. (Kan het hier niet kopiëren, plakken..)
Ik vond de narcose het meest naar.
Je mag erbij zijn totdat hij slaapt. En als hij wakker wordt, word je weer geroepen.
één jaar geleden
Hey. Ik had een vraagje.
Ons zoontje heeft nu voor de derde keer een ontstoken piemeltje, morgenochtend weer naar de huisarts. Maar ik vroeg me af hoe jullie er achter kwamen dat het vernauwd was? Ik wordt er ook echt moedeloos van op dit moment 🥲
één jaar geleden
Reactie op lievekleinefrumm
Hey. Ik had een vraagje.
Ons zoontje heeft nu voor de derde keer een ontst ...
Och verschrikkelijk is dat en zo sneu.. Uhm bij ons zagen de artsen dat. Geen idee hoe precies maar de meesten zagen het al met een oogopslag. Sommige gingen er wat aan frunniken en zagen het dan ook dat het vernauwd was. Vraag of de huisarts je wil doorsturen naar een uroloog, die hebben er meer kijk op. Sterkte!
één jaar geleden
Reactie op PietjeP
Och verschrikkelijk is dat en zo sneu.. Uhm bij ons zagen de artsen dat. Ge ...
Ah top, ik ga het er eens over hebben. De huisarts wilt nu dat we terug komen als de zwelling weg is, zodat hij het beter kan bekijken.