Lieve dames,
Hoe gaat het met jullie?
Ben op dit moment 22+3 weken zwanger en we zijn vorige week begonnen met de baby kamer 馃グ
Maar omdat je alles online moet kopen, is het zo moeilijk om in te schatten hoe je alles moet inrichten.
Zijn jullie al begonnen, let me see the pictures 鈾ワ笍
Laten we elkaar helpen
Geniet van jullie zwangerschap 鈽猴笍
Wij hadden bij de 1e de kamer zelf neutraal gehouden en dmv accessoires en gordijnen etc een jungle thema aan gegeven. Bij nr 2 wordt het een oceaan thema. De kinderkamer van de eerste wel wat schilderwerk gedaan (wederom jungle thema) een groene lambrisering die schuin omhoog loopt.
Hoi! Hier wordt alles neutraal.. Witte meubels met een leuk kleed en houttinten. Nisje waar het bedje komt wordt lichtgrijs incl. plafond. En boven het bedje 3 houten lijstjes met leuke dieren posters van aliexpress 馃憣馃槃 Succes allemaal, heerlijk h猫 om mee bezig te zijn 馃
Wij gaan voor deze muursticker, kamertje is wit met leren handgrepen, en verder wil ik een klamboe (wit) en veel rotan accessoires, gordijntjes wil ik misschien ook wel oud roze 馃グ
Wij zijn net klaar met verven en behangen! Komen witte IKEA meubels in (PAX kast, hemnes ladekast en ledikantje). Ik wil dan gaan stylen met camel/rotan tinten 馃榿
Leuk! Heb je die Hemnes ladekast al? Want momenteel is die niet leverbaar : ...
Nee die komt volgende week donderdag (21 januari) binnen. Hij is wisselend op voorraad en weer niet viel mij op! Toen hij op voorraad was, heb ik hem direct besteld 馃榿馃 hij komt vast snel weer op voorraad!