696 Reacties

5 jaar geleden

Wij hadden bij de 1e de kamer zelf neutraal gehouden en dmv accessoires en gordijnen etc een jungle thema aan gegeven. Bij nr 2 wordt het een oceaan thema. De kinderkamer van de eerste wel wat schilderwerk gedaan (wederom jungle thema) een groene lambrisering die schuin omhoog loopt.

5 jaar geleden

Hoi! Hier wordt alles neutraal.. Witte meubels met een leuk kleed en houttinten. Nisje waar het bedje komt wordt lichtgrijs incl. plafond. En boven het bedje 3 houten lijstjes met leuke dieren posters van aliexpress 馃憣馃槃 Succes allemaal, heerlijk h猫 om mee bezig te zijn 馃

5 jaar geleden

Wij gaan voor deze muursticker, kamertje is wit met leren handgrepen, en verder wil ik een klamboe (wit) en veel rotan accessoires, gordijntjes wil ik misschien ook wel oud roze 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op Anneb88

Wij hadden bij de 1e de kamer zelf neutraal gehouden en dmv accessoires en ...
Oh klinkt ook super gaaf! Succes

5 jaar geleden

Reactie op 2021Baby1

Hi hi! Hier is al een topic over https://community.24baby.nl/forum/geboorte ...
Oh oeps! Niet gezien.. ik was al aan het zoeken Hihi 鈽猴笍

5 jaar geleden

Reactie op SanJan

Hoi! Hier wordt alles neutraal.. Witte meubels met een leuk kleed en houtti ...
Ja hier ook een neutrale kamer maar weet niet precies wat ik wil..

5 jaar geleden

Reactie op Okja

Wij gaan voor deze muursticker, kamertje is wit met leren handgrepen, en ve ...
Wauw ook heel mooi!! 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op SanJan

Hoi! Hier wordt alles neutraal.. Witte meubels met een leuk kleed en houtti ...
Ja die had k voor m'n 1e! Althans als voorbeeld. Want m'n schoonmoeder heeft ze zelf geschilderd 馃槈 maar zo leuk!

5 jaar geleden

Hier nu 23 weken en al begonnen met de babykamer. Alleen de andere kant met de commode moet nog af gemaakt worden en behangen worden. 馃槉

5 jaar geleden

Moodbord voor onze babykamer. Nu 22weken. We verhuizen eind volgende maand dus kunnen pas begin maart starten, kijk er enorm naar uit 馃グ

5 jaar geleden

Zo iets is ook van internet

5 jaar geleden

Of zo

5 jaar geleden

Of zo
Heel mooi ook!!! Vind de gordijnen erg mooi!

5 jaar geleden

Leuke accessoires 馃槏

5 jaar geleden

Wij zijn net klaar met verven en behangen! Komen witte IKEA meubels in (PAX kast, hemnes ladekast en ledikantje). Ik wil dan gaan stylen met camel/rotan tinten 馃榿

5 jaar geleden

Reactie op Juless

Wij zijn net klaar met verven en behangen! Komen witte IKEA meubels in (PAX ...
Leuk! Heb je die Hemnes ladekast al? Want momenteel is die niet leverbaar :( (had vandaag contact met IKEA)

5 jaar geleden

Leuk! Heb je die Hemnes ladekast al? Want momenteel is die niet leverbaar : ...
Nee die komt volgende week donderdag (21 januari) binnen. Hij is wisselend op voorraad en weer niet viel mij op! Toen hij op voorraad was, heb ik hem direct besteld 馃榿馃 hij komt vast snel weer op voorraad!

5 jaar geleden

Leuk! Heb je die Hemnes ladekast al? Want momenteel is die niet leverbaar : ...
Je kunt zo'n notificatie instellen. Hebben wij ook gedaan en uiteindelijk kunnen bestellen. Moet er dan wel meteen bij zijn anders is ie weer weg.

5 jaar geleden

Begin is gemaakt 馃挄