507 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees graag even mee

3 jaar geleden

2jaar geleden met 37,5 ingeleid ivm zwangerschapsuiker en insuline. Nu 34wkn zwanger weer zwangerschapsuiker en word waarschijnlijk ingeleid met 37wkn

3 jaar geleden

Reactie op d-emelssa

2jaar geleden met 37,5 ingeleid ivm zwangerschapsuiker en insuline. Nu 34w ...
Waarom is dat met 37 weken? Bij mij zeiden ze waarschijnlijk 38 weken ivm suiker en insuline. Gewoon benieuwd.

3 jaar geleden

Ingeleid vanwege zwangerschapsvergiftiging met 40 weken. Ik vond het echt heftig, ging van 0 naar 100 met de weeën. Ging gelukkig heel snel en kijk er wel goed op terug

3 jaar geleden

Ingeleid ivm langdurig gebroken vliezen. Ik wil het deze keer niet ingeleid worden als het niet noodzakelijk is voor de baby. Puur omdat ik het idee heb dat de m’n lichaam er nog niet aan toe was en m’n baby ook nog niet. Maar dat zal vast per persoon verschillen. Inleiding doen ze niet zomaar natuurlijk, zal vaak een gegronde reden achter zitten.

3 jaar geleden

Ik ben ingeleid op 42 weken omdat het niet vanzelf in gang schoot... 🤷🏼‍♀️ is compleet mislukt, ze hebben me alles gegeven en alles gedaan maar mijn lichaam wou geen centimeter openen... ondanks wel hevige weeën. Na 24u heb ik uiteindelijk een spoedkeizersnee gehad omdat ik het niet goed deed (de baby gelukkig wel!) mijn lichaam was kapot van al het werken zonder enige vordering in het proces. Ze spreken van een echte “failed induction” en daardoor krijg ik zowiezo deze keer geen inleiding meer. Mocht het weer niet uit zichzelf starten is het meteen gewoon een geplande keizersnede dan. Dus hopelijk start het voor mijn uitgerekende datum deze keer toch vanzelf, dan kan ik hopelijk eens gewoon bevallen ;)

3 jaar geleden

Waarom is dat met 37 weken? Bij mij zeiden ze waarschijnlijk 38 weken ivm s ...
Baby loopt 4wkn voor kwa groei en heb het lichamelijk heel zwaar. Vrijdag gesprek en hoop dat ze het met 37wkn doen want ben er wel beetje klaar mee

3 jaar geleden

Ik ben bij m'n eerste ook ingeleid ivm hoge bloeddruk, met 40+1. Het was een pittige bevalling, en idd wat al gezegd is, van 0 naar 100. Bij mij duurde het wel best lang, een uur of 9 in totaal, maar dus al vrij snel die heftige weeën en pijn. Het voelt wat onnatuurlijk, hoewel dit tijdens een spontane bevalling ook kan gebeuren volgens mij. Het was echt heftig, maar desondanks kijk ik er gelukkig positief op terug ☺️ Ik heb nu weer een hoge bloeddruk, en ik hoop dat de kleine zich spontaan aandient!

3 jaar geleden

Vraag het me na dit weekend nog eens.... ik ga opgeblazen worden 😆🤣 of naja dat is het idee dat k kreeg toen ze het over een ballon hadden.

3 jaar geleden

Reactie op d-emelssa

Baby loopt 4wkn voor kwa groei en heb het lichamelijk heel zwaar. Vrijdag g ...
Hoe heb je de bevalling ervaren nadat je was ingeleid?

3 jaar geleden

Reactie op Anniejannie

Vraag het me na dit weekend nog eens.... ik ga opgeblazen worden 😆🤣 of na ...
Haha, klinkt heel spannend! Ben benieuwd naar je ervaring

3 jaar geleden

Mijn vk wil mij ook met 37 weken inleiden. Word doodnerveus van de gedachten. Heb aangegeven het liever aan te kijken tot de volgende afspraak (ben dan 37 weken) Heb ook een kind dat voorloopt in groei en lichamelijk zwaar.

3 jaar geleden

Bij me eerste zouden ze een ballonnetje plaatsen, maar bij voelen had ik al 3cm ontsluiting & kon me vliezen meteen geprikt worden, & kreeg ik een weeën infuus

3 jaar geleden

Reactie op Romana91

Mijn vk wil mij ook met 37 weken inleiden. Word doodnerveus van de gedachte ...
Bij mij willen ze ook met 38 weken inleiden vanwege een grote baby. Ik heb het lichamelijk ook heel zwaar en merk dat elke dag zwaarder wordt. Vandaar ook dat ik graag ervaringen omtrent inleiden van anderen wil weten. Ik knijp hem inmiddels best wel.

3 jaar geleden

Reactie op Lelie91

Bij mij willen ze ook met 38 weken inleiden vanwege een grote baby. Ik heb ...
Zelf geen ervaring mee maar wel ervaringen gehoord. Dat de weeën van 0 naar 100 gaan. Nou ben ik daar niet zo heel nerveus over maar heb me vluchtkoffer nog niet eens gepakt 😅 Is allemaal zo spannend op het einde

3 jaar geleden

Reactie op Romana91

Zelf geen ervaring mee maar wel ervaringen gehoord. Dat de weeën van 0 naar ...
Oh die staat wel al even klaar. Alleen heb er nog geen snackies in zitten.

3 jaar geleden

Reactie op Anniejannie

Vraag het me na dit weekend nog eens.... ik ga opgeblazen worden 😆🤣 of na ...
Lig in een deuk hier!! Heerlijk!! ♡♡♡

3 jaar geleden

Reactie op Lelie91

Hoe heb je de bevalling ervaren nadat je was ingeleid?
Wat ze zeggen klopt het word opgewekt doormiddel vn infuus en je gaat van 0 naar 100 en ze zeggen dat t heftiger is als een spontane bevalling maar goed ik weet niet beter en heb er geen slechte ervaring aan overgehouden

3 jaar geleden

Reactie op d-emelssa

Baby loopt 4wkn voor kwa groei en heb het lichamelijk heel zwaar. Vrijdag g ...
Begrijp je. Ben er ook helemaal klaar mee. Kleine ligt bij mij min 3 weken voor ook. Zou fijn zijn als ze met 37 weken doen. Succes

3 jaar geleden

Ben inmiddels al 2 x ingeleid. En totaal geen slechte ervaring hiermee. Fijne rustige bevallingen gehad. Duurde wel beide keren 23 uur vanaf 1e wee totdat de kleine geboren was