507 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Colombiana1991

De enige tip die ik je mee kan geven, is om het 'gewoon' over je heen te la ...
Haha oke Dankje 😀 Ik ga proberen er blanco in te gaan! Baby moet er uiteindelijk toch uit 🤣.. En ik snap jou ook dat je denkt : toen ik 17 was lukte het ook. Ik denk dat je nu over meer dingen nadenkt misschien of eerder piekert. Maar....... We kunnen dit! 👍👍👍

3 jaar geleden

Dan ga ik heel hard voor jou duimen dat je morgen 3 cm hebt! Bij mij was he ...
Helaas!! Bij mij ook zojuist gecontroleerd en nog steeds niet 🥺 Ik blijf 2 cm houden na 2 dagen ballon en 1 dag veter. Ze gaan zo overleggen of ze een rustdag houden of nogmaals een veter. Mijn bloeddruk houden ze aardig onder controle en de baby heeft het prima volgens de ctg. Dat stelt wel gerust en daarom heeft het nog geen haast ondanks de zwangerschapsvergiftiging.

3 jaar geleden

Ik kreeg zondagavond een ballonnetje, maandagochtend bleek dat die voor 3 cm ontsluiting had gezorgd🥳 kreeg weeeënopwekkers en de vliezen werden gebroken. Het ging heel snel met de weeën, kwam in een weeënstorm en kreeg zo'n morfinepompje. Weeën zakte af, dus de opwekkers weer omhoog. Uiteindelijk 13 minuten geperst en was Nova er! Nu zo blij en lekker genieten🥰

3 jaar geleden

Ik ben gisteren ingeleid door pilletjes met hormonen. Had toen al 2cm opening. Daarna nog weeënopwekkers gekregen en de vliezen werden gebroken. Ik heb nog nooit zo’n pijn gehad in mijn leven, wow. 🤭 Toch maar een ruggenprik gevraagd en dat voelde als de hemel op aarde. Om 19u15 (na een heel lange dag) is ons dochtertje Candice geboren. 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Delphinex12

Ik ben gisteren ingeleid door pilletjes met hormonen. Had toen al 2cm openi ...
Is dit je eerste kindje? Ik zit nu al voor de 4e dag in het ziekenhuis omdat ze 2 cm niet genoeg vinden om verder te gaan.

3 jaar geleden

Reactie op Gaby83

Is dit je eerste kindje? Ik zit nu al voor de 4e dag in het ziekenhuis omda ...
Dit is inderdaad mijn eerste kindje! Wat jammer dat het zo lang moet blijven duren bij jou. :( Ik had tussen 2 en 3 cm. Ik spreek wel over het beleid in België. Maar als het hier lukt, zou het in NL toch ook wel moeten kunnen? Je kan toch nog een heel eind met 2 cm rondlopen anders?

3 jaar geleden

Reactie op Delphinex12

Dit is inderdaad mijn eerste kindje! Wat jammer dat het zo lang moet blijv ...
Ik woon ook in België en werk in een kinderdagverblijf. Wij hebben veel aanstaande mama's die met 2 a 3 CM voor 2 weken rondlopen, dus niet elk ziekenhuis grijpt even snel in.

3 jaar geleden

Ik ben nu 38+3 en ze hebben zojuist het ballonnetje ingebracht. Het was niet prettig maar pijn viel reuze mee, bleek al 2cm ontsluiting te hebben dus ben benieuwd wanneer de kleine meid 💓 zich meldt! 🤩 maaaar worst is yet to come...

3 jaar geleden

Reactie op Delphinex12

Ik ben gisteren ingeleid door pilletjes met hormonen. Had toen al 2cm openi ...
Gefeliciteerd

3 jaar geleden

Reactie op MamaMandy2021

Ik kreeg zondagavond een ballonnetje, maandagochtend bleek dat die voor 3 c ...
Gefeliciteerd

3 jaar geleden

Reactie op Delphinex12

Dit is inderdaad mijn eerste kindje! Wat jammer dat het zo lang moet blijv ...
Ik ben opgenomen vanwege zwangerschapsvergiftiging en de 2 cm ontsluiting had ik nog niet, die is door de eerste keer ballon gekomen. Vandaag heb ik voor de tweede keer een hormoonveter ingebracht gekregen. En moet zeggen dat de harde buiken aardig aanwezig zijn. Op de ctg zichtbaar tot ergens in de 80. Ben benieuwd morgenochtend 😅 Gefeliciteerd met de geboorte van Candice trouwens! Mooie naam 🥰

3 jaar geleden

Reactie op MaritDPL

Ik woon ook in België en werk in een kinderdagverblijf. Wij hebben veel aan ...
Ik moest wel ingeleid worden aan 37 weken omdat mijn vliezen aan 35 weken gescheurd waren. Kan me inderdaad wel voorstellen dat andere mama’s wel wat langer lopen met 2cm.

3 jaar geleden

Reactie op Delphinex12

Ik moest wel ingeleid worden aan 37 weken omdat mijn vliezen aan 35 weken g ...
Ahja dat is inderdaad een heel ander verhaal 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Gaby83

Helaas!! Bij mij ook zojuist gecontroleerd en nog steeds niet 🥺 Ik blijf 2 ...
Wat vervelend en frustrerend dat het maar niet door wil zetten bij jou! Bij mij is vannacht om 2 uur het 2e balonnetje eruit gevallen. Bij het toucheren vanmorgen had ik 3 cm en zijn meteen de vliezen gebroken. Om half 9 ging ik aan de wee-opwekkers en om 11.57 is mijn zoontje Fábio geboren! Het was een nogal heftige stortbevalling. Gelukkig kon ik een ruggenprik krijgen, die me enorm geholpen heeft. (Ondanks dat ik heeeeeel hard riep dat ik absoluut geen ruggenprik aandurfde😅). Nu lig ik dus heerlijk vanuit mijn ziekenhuisbed smoorverliefd naar mijn kleine mannetje te kijken.🥰 Ik hoop heel erg dat het bij jou ook gauw doorzet en dat jij ook van je kindje kan gaan genieten😍.

3 jaar geleden

Hallo! Bij ervaring met inleiden; Maandagochtend ballonnetje geplaatst Deze viel er om 18uur uit, Toen heb ik een nachtje in het ziekenhuis geslapen Dinsdagochtend om 8.00 m’n vliezen doorgeprikt, en om 13.05 is onze lieve Jack geboren💙😊 Een koningskindje dus! Was even heavy, maar prima gegaan met dat eerste zetje door het ballonnetje

3 jaar geleden

Wat vervelend en frustrerend dat het maar niet door wil zetten bij jou! Bi ...
Oh wat fijn!! Gefeliciteerd ☺️ Geniet er lekker van! Het is inderdaad heel frustrerend 😫 Gisteren dus de hele dag de tweede keer hormoonveter, na 2 ballonnen.... vanmorgen DAG 5 in het ziekenhuis. Beoordeling: wel 2 a 3 cm, maar de baarmoeder nog naar achter gekanteld en de baarmoedermond nog niet plat genoeg 🥺 Ze gaan nu overleggen. Mijn bloeddruk is wel stabiel met bedrust en medicatie, dus daardoor is er nog geen haast. Ben benieuwd 😅

3 jaar geleden

Reactie op caatjevl

Hallo! Bij ervaring met inleiden; Maandagochtend ballonnetje geplaatst Dez ...
Gefeliciteerd 👑💙

3 jaar geleden

Reactie op Gaby83

Oh wat fijn!! Gefeliciteerd ☺️ Geniet er lekker van! Het is inderdaad heel ...
Jeetje wat vervelend dat het zo lang duurt! Ik hoop echt voor je dat het snel op gang komt!

3 jaar geleden

Update: gisterenochtend om 6.30 gestart met weeenopwekkers en 2 cm. Om 11.30 was de pijn niet meer te doen en was het nog steeds 2 cm en heb ik een ruggeprik gehad. Om 16.30 volledige ontsluiting en om 17.38 is onze prachtige dochter Keira Maeve met hulp van de vacuüm geboren. Het gaat super met haar.

3 jaar geleden

ik heb gister avond om 20:00 de ballon gekregen vanochtend 8:00 3cm en om 19:10 bevallen van ons zoontje❤️