507 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zwangerschap is nooit goed ingeschat geweest doordat ik er met 27 weken pas achter kwam dat was de 1e redenen om mijn meissie met 38 weken tehalen vervolgens groeide ze ook niet lekker en had ze in het vruchtwater gepoept dus heb ik maandags een balonnetje gekregen en van mezelf al 1 cm ontsluiting vervolgens de volgende ochtend 2/3 cm en hebben ze de vliezen door geprikt en had ik al snel 4/5 cm half 12 had ik 10 en om 1 minuut voor 12 pers weeen om 12.28 is ze gezond en wel geboren ookal had ze het navelstengetje om haar nekje heen..

3 jaar geleden

Gatverdamme, vond t plaatsen van een ballon helemaal NIKS, ben er kotsmisselijk van geworden..

3 jaar geleden

Reactie op ebbwc

Gatverdamme, vond t plaatsen van een ballon helemaal NIKS, ben er kotsmisse ...
Ik vond het inderdaad ook niet zo chill 😅 hopelijk werkt het! Succes 😊

3 jaar geleden

Reactie op Gaby83

Ik vond het inderdaad ook niet zo chill 😅 hopelijk werkt het! Succes 😊
Nou ik kn je vertellen dat het werkt. Ik verga van de pijn ik lig letterlijk te kreunen op de grond van de pijn nu al. Laat staan morgen

3 jaar geleden

Oh ik ga deze reacties allemaal even lezen.. Ze gaan me hier donderdag inleiden vanwege verhoogde bloeddruk.

3 jaar geleden

Reactie op ebbwc

Nou ik kn je vertellen dat het werkt. Ik verga van de pijn ik lig letterlij ...
Oef 😥 sterkte!! Hopelijk heb je je baby snel in je armen 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Gaby83

Oef 😥 sterkte!! Hopelijk heb je je baby snel in je armen 🥰
Dankjewel topper! Jeetje had echt niet voorgesteld dat het zo een pijn kan doen. Iedereen ervaart het natuurlijk anders.. maar ik heb echt regelmatige weeen en harde buiken. Vraag me af of ze niet gwn vanacht uit dr zelf Komt😂

3 jaar geleden

Reactie op ebbwc

Ohh jeej sterkte

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op ebbwc

Sterkte 🤞 succes

3 jaar geleden

Dames die ingeleid zijn met balon? Hoelang heeft het geduurd tot bevalling en wat hebben jullie op de dag van plaatsing gedaan. Ik kom niet van me bed op anders verga ik van de pijn en heb ook bloedverlies

3 jaar geleden

39+1, tweede kind en vandaag bij het zh langs geweest voor hartfilmpje en echo. De kleine voelde ik iets minder bewegen. Maar alles was perfect dus lekker naar huis. Er wordt wel meteen geopperd om in te leiden als mijn gevoel alsnog niet klopt. Dus ik had eventueel kunnen pushen voor inleiding. Maar heb liever dat mijn lichaam uit zichzelf begint. Maar misschien zit ik er anders in over een week! 😅

3 jaar geleden

Reactie op ebbwc

Dames die ingeleid zijn met balon? Hoelang heeft het geduurd tot bevalling ...
Ik had ook harde buiken die ook zichtbaar waren op de ctg. Had ook bloedverlies, vooral bij de eerste keer. Pas toen de ballon eruit werd gehaald stopte het bloeden ook. Onder de douche zag ik ook dat er bloed propjes mee kwamen, dus denk misschien de slijmprop 🧐 Ik lag dus in het ziekenhuis en ben daar ook in bed gebleven. Helaas had het bij mij dus niet genoeg uitgehaald

3 jaar geleden

Hoi allemaal, hier op zondagochtend 13:45 begonnen met het plaatsen van het ballonnetje, om 23:00 is deze eruit gevallen. Volgende dag om 10:15 de vliezen doorgeprikt met 3-4 cm ontsluiting. Daarna aan de weeenopwekkers en om 8:10 had ik 10 cm ontsluiting. Mocht alleen pas om 20:05 starten met persen omdat de kleine nog wat moest indalen. Uiteindelijk is hij geboren om 21:46 met een knip en een vacuümpomp. Het plaatsen van de ballon, vliezen en doorprikken vond ik niet pijnlijk. Nadat de weeenopwekkers begonnen ging het voor mij al best wel snel pijnlijk worden waarna ik na 1,5 uur een ruggenprik gekregen heb. Deze vond ik heerlijk! Had het niet zonder gekund hoor 😆

3 jaar geleden

Eerste keer ingeleid met 41 wk omdat er teveel vruchtwater was. Vond het inleiden wel chill. Ik was binnen 4 uur klaar. Morgen word ik ingeleid omdat er een flinke baby word verwacht.

3 jaar geleden

Gisteren is de ballon bij mij geplaatst, vandaag moesten we ons om 8u melden. Na een uur aan de monitor gelegen te hebben zijn we naar huis gestuurd ivm drukte en personeelstekort.. echt ff heel erg balen! Ballon zit er nog in maar krampen worden milder. Later vanmiddag opnieuw melden en dan kijken ze verder. Voor de ervarenen onder ons.. weet iemand trouwens: mijn katheter is volgelopen met bloed (ontdekte ik net op de wc), echt aan de binnenkant van het slangetje zeg maar. Ik vind dat een soort vreemd omdat ik zou verwachten dat het niet kan omdat ze er gisteren steriel water in gespoten hebben. Iemand ervaring mee? Is dit normaal? Durf het ziekenhuis niet zo goed te bellen want ze hebben het zo druk dus wil ook niet met onzinnige dingen aan komen...

3 jaar geleden

Reactie op Elsem

Gisteren is de ballon bij mij geplaatst, vandaag moesten we ons om 8u melde ...
Geen idee. Maar bij zorgen zou ik gewoon bellen hoor.

3 jaar geleden

Reactie op Davinah

Geen idee. Maar bij zorgen zou ik gewoon bellen hoor.
Je hebt gelijk! Toch ff gebeld en tis niet gek :)

3 jaar geleden

Reactie op Elsem

Gisteren is de ballon bij mij geplaatst, vandaag moesten we ons om 8u melde ...
Is normaal. Wel horen ze dit 2maal daags te spoelen met zout oplossing

3 jaar geleden

Vanochtend om 10 uur heb ik de ballonkatheter gekregen. Het plaatsen was even vervelend, maar ik vond het niet pijnlijk. Ik word ingeleid vanwege een verhoogde bloeddruk. Ik had weinig last van de ballon tot 14 uur vanmiddag, toen kreeg ik opeens krampen in mijn onderbuik en rug. Eerst lekker onder de warme douche gegaan en daarna in bed met een kruik, dit hielp enorm en kon zelfs een dutje doen. Ik werd wakker en dacht dat ik moest poepen, maar toen viel mijn ballon eruit om 19 uur. Ben benieuwd morgen ochtend hoeveel ontsluiting ik heb. Ik moet om half 7 in het ziekenhuis zijn voor de inleiding, spannend 🙈.

3 jaar geleden

Reactie op Miessss1991

Vanochtend om 10 uur heb ik de ballonkatheter gekregen. Het plaatsen was ev ...
Spannend zeg, succes en geniet er van als de baby er is!