507 Reacties

3 jaar geleden

Morgen 7.30 uur melden in ziekenhuis. Mag helaas niet naar huis na plaatsen van ballon, ivm zwangerschapssuiker.

3 jaar geleden

Reactie op Pien34

Morgen 7.30 uur melden in ziekenhuis. Mag helaas niet naar huis na plaatsen ...
Hoezo dit? Ik heb zwangerschapsdiabetes en spuit hoge eenheden insuline, en mij sturen ze wel naar huis. Ik krijg maandag 17e mijn ballonnetje om 17:00, en moet de volgende ochtend naar het ziekenhuis voor de rest, en ze weten ook dat ik zelf niet over een auto beschik, dat dat via de buurvrouw moet.

3 jaar geleden

Hoezo dit? Ik heb zwangerschapsdiabetes en spuit hoge eenheden insuline, en ...
Zal wel per ziekenhuis verschillen, geen idee.🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Pien34

Morgen 7.30 uur melden in ziekenhuis. Mag helaas niet naar huis na plaatsen ...
Succes vandaag! Ik krijg het ballonnetje 14:45 vandaag! Hopelijk hebben we snel onze baby's in onze armen ☘️😊

3 jaar geleden

Hoezo dit? Ik heb zwangerschapsdiabetes en spuit hoge eenheden insuline, en ...
Ik moet morgen voor een ballon en ik mag ook niet meer naar huis ! Ik spuit ook insuline (50eh)

3 jaar geleden

Reactie op Novabo

Succes vandaag! Ik krijg het ballonnetje 14:45 vandaag! Hopelijk hebben we ...
Ballon zit erin... nu wachten

3 jaar geleden

Vandaag 41 weken. Vanochtend ballonnetje geplaatst, had nog maar 1 cm ontsluiting dus hopelijk gaat het zijn werk doen. Moest in 1ste instantie thuis verder gaan afwachten tot morgenvroeg. Maar inmiddels bloeddruk hoger waardoor ik in ziekenhuis moet blijven. Op goed geluk nu 🙏

3 jaar geleden

Reactie op Pien34

Ballon zit erin... nu wachten
Hoe is het gegaan?

3 jaar geleden

Tussen het plaatsen van de ballon en het vasthouden van mijn baby zat bij mij 25 uur. Is allemaal heel snel gegaan 😍

3 jaar geleden

Reactie op justme2020

Ik moet morgen voor een ballon en ik mag ook niet meer naar huis ! Ik spuit ...
Hebben ze jou verder uitgelegd waarom? Ik spuit 50-14-76 kort en 98 lang. Ze gaan bij mij wel zo ver dat ik elke dag een filmpje van een half uur van de hartslag van de baby moet laten zien, maar sturen me dus wel naar huis met het ballonnetje, zelfs na aangegeven te hebben de wens te hebben graag te blijven.

3 jaar geleden

Ik lig nu te wachten in het ziekenhuis op dat ze een ballon gaan plaatsen en mag ook niet meer naar huis helaas. Vanmiddag na controle vonden ze toch dat de kleine man te weinig bewoog. Morgenvroeg of evt eerder gaan ze de vliezen breken als het kan. Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen. We moeten hier nog gigantisch omschakelen, omdat ik dacht dat de ctg wel aardig leek. En we naar huis zouden gaan met een datum voor inleiden. Hopelijk gaan we de kleine man morgen ontmoeten.

3 jaar geleden

Reactie op Maloe1991

Ik lig nu te wachten in het ziekenhuis op dat ze een ballon gaan plaatsen e ...
Snap ik! Anderzijds; je wordt goed in de gaten gehouden en je bent er bijna. Bijna de kleine man in je armen. Succes!

3 jaar geleden

Reactie op Mandyxxx

Tussen het plaatsen van de ballon en het vasthouden van mijn baby zat bij m ...
Vanmorgen om 9 uur ballon geplaatst, deze is eruit gevallen met 3 cm ontsluiting. Krijg nu grotere ballon. Hopen dat het bij mij ook zo snel gaat 🤞

3 jaar geleden

Vanmorgen ingeleid met oxcytine na 24u gebroken vliezen zonder weeën. Na 2 uur niks nopes nada pakte mijn lichaam het eindelijk zelf over... En dat ging dus ineens enorm hard 😱 Klein uurtje weeën storm, 1x morfine gepompt en toen 3x persen was de kleine man er super snel. Mijn ervaring is achteraf wel oké met deze weeën opwekken ondanks dat ik daar tijdens de bevalling anders over dacht 🤣🤣

3 jaar geleden

Ballon plaatsen zelf viel echt reuze mee. Alleen hebben ze een vaatje of iets geraakt en raakte ik in een minuut iets van 400cc bloed kwijt waar ik even van wegzakte. Maar kreeg gelijk infuusje en ze reageerden super goed. Dus was met aantal minuten weer goed bij. Infuus hielp goed. Poosje krampen gehad maar dat word nu weer wat minder. Even heel heftig maar de baby bleef goed en gelukkig mijn vriend ook. 🤣 Nu wachten wat de nacht en morgen ons gaat brengen. Ik hoop dat het vanaf nu soepeltjes gaat. Ik mag zo over half uurtje naar de gewone afdeling. Voor wie nog moet... de ballon zelf inbrengen valt echt mee!!! Dat ik ging bloeden is echt een uitzondering. Tip van flip: Ontspannen helpt echt

3 jaar geleden

Reactie op Pien34

Vanmorgen om 9 uur ballon geplaatst, deze is eruit gevallen met 3 cm ontslu ...
Mijn ballon viel er uit om half 7 in de ochtend terwijl ik bij de balie van het ziekenhuis stond haha. Toen 3 cm ontsluiting en weke baarmoedermond. Om 7 uur vliezen gebroken en weeën opwekkend gekregen. Hoezo moet jij een grotere ballon nog?

3 jaar geleden

Gisteren bevallen door een geplande inleiding. Eindstand niet meer nodig 12:45 vliezen gebroken en 15:15 was zij er. 2,5 uur over gedaan ontsluitings weeen en persen, wel ging het allemaal super snel! Veel succes dames 🙏👍

3 jaar geleden

Gister ballon geplaatst 14:45, super snel ontsluiting gekregen daardoor tot 4cm, vliezen gebroken, helaas vorderde ontsluiting toch niet en lig ik nu nog steeds te wachten tot meer ontsluiting, wel met weeën opwekkers.

3 jaar geleden

Reactie op Novabo

Gister ballon geplaatst 14:45, super snel ontsluiting gekregen daardoor tot ...
Succes vandaag! Je kan het 👌🏻.

3 jaar geleden

Bij mij is zondagavond een ballon geplaatst en sochtends rond 7 uur had ik al 4,5 cm ontsluiting. Daarna aan de weeenopwekkers en om 2 uur volledige ontsluiting. Het inleiden dus heel prettig ervaren mijn lichaam pakte het goed op! (38+5). Tijdens het persen zakte haar hartstlag enorm en is ze met een vacuüm pomp ter wereld moeten komen maar dat zegt niks over het inleiden 🥰 Veel succes hoor degene die nog ingeleid worden, jullie kunnen het!