507 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Mei2021
Ik moest ingeleid worden ivm diabetes. Ik zou afgelopen maandag ingeleid wo ...
Gefeliciteerd! En idd flink verschil.
Hier ook zwangerschapsdiabetes en als hij er nog niet is gaan we volgende week de inleiding bespreken bij 39 weken. Ze laten me niet doorlopen tot na de 40 weken.
Hij wordt wel wat bovengemiddeld geschat, maar aan die schattingen hecht ik weinig waarde na de vorige zwangerschap 🤣.
Hoop in ieder geval niet ingeleid te hoeven worden. Rommelt al ruim een week en gister bij controle al ruim 1 cm ontsluiting.
3 jaar geleden
Reactie op Rosan4490
Zo spannend! Ik word ook maandag ingeleid dmv een ballonnetje. Bloednerveu ...
Ik woensdag spannend he pff....
3 jaar geleden
Ik woensdag spannend he pff....
Zeg dat wel! 🙈
Ik was er eerst vrij relaxt onder, maar toen las ik verschillende verhalen hieronder. Bijvoorbeeld dat het pas de vierde keer goed ging. Ze hebben mij in het ziekenhuis niet verteld dat dit bij veel vrouwen mis is gegaan. 😅
Gelukkig lees ik ook positieve ervaringen en gaan we maar uit van het beste.
3 jaar geleden
Reactie op Rosan4490
Zeg dat wel! 🙈
Ik was er eerst vrij relaxt onder, maar toen las ik verschi ...
O nou mij werd verteld dat het gewoon 9 van 10 x goed gaat en een enkele x kan het langer duren
3 jaar geleden
Reactie op Rosan4490
Dank je! Dat stelt me gerust! 🤗
Niet te druk maken en gewoon op je af laten komen.
We gaan het gewoon zien hoe het gaat..
3 jaar geleden
Inleiden en een positieve ervaring. Deze aflevering is echt iets voor jou… #34 Bevallingsverhaal Luca_een inleiding zonder weeënstorm en een krachtige geboorte aflevering van Bevallen, de sunny side
https://open.spotify.com/episode/49twexmwBeugDjalzCNlAS?si=PXWLLKE2RduIs4zb_OcrwQ&utm_source=WhatsApp
3 jaar geleden
Reactie op turton
Mag ik vragen wat de schatting is qua grote en gewicht vd baby?
Gewicht is maandag geschat op 3400 (bij 36 + 5) lengte weet ik niet. Dus het lijkt mij niet extreem, maar wordt aangeraden om bij 38 weken te gaan inleiden en niet pas bij 40 als ze er dan nog niet is.
3 jaar geleden
Reactie op Novabo
Ik heb dit precies zo, onze meid is met 35+2 geschat op 2900 gram.
Ik vind ...
Idem hier! En er is altijd natuurlijk sprake van een foutmarge bij de schatting... Lastig allemaal.
3 jaar geleden
Reactie op Mei2021
Ik moest ingeleid worden ivm diabetes. Ik zou afgelopen maandag ingeleid wo ...
Wat goed! 💕 en gefeliciteerd!!💕
3 jaar geleden
Reactie op Blijei89
Ik mocht naar huis. Morgenochtend naar zkh, ook al verlies ik de ballon eer ...
O wel fijn dat je lekker naar huis mag in je eigen omgeving. Ik moet na het plaatsen van ballon blijven in het ziekenhuis