507 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Blijei89

Bij mij is vanmorgen een ballon geplaatst. Als die zijn werk goed doet word ...
Heb je dit als pijnlijk ervaren? 🤭 Ik krijg hem normaal zondag als er nog niets veranderd is..

3 jaar geleden

Reactie op Delphinex12

Heb je dit als pijnlijk ervaren? 🤭 Ik krijg hem normaal zondag als er nog ...
Toen het ballonnetje geplaatst werd voelde het als menstruatiekrampen. Het ergste vond ik nog de eendenbek... voorheen nooit last van gehad maar sinds m'n zwangerschap is alles een flink stuk gevoeliger. Dat is normaal gaf de arts aan, maar niet prettig uiteraard. Toen het geplaatst was checkte ze het nog met een inwendige echo. Die zijn een stuk smaller en ging prima. Wel wat weeen nu maar nog niet regelmatig elke 5 min. Ook wat bloedverlies gehad. Hoort er allemaal bij.

3 jaar geleden

Reactie op Delphinex12

Heb je dit als pijnlijk ervaren? 🤭 Ik krijg hem normaal zondag als er nog ...
Afgelopen maandag aangegeven dat ik absoluut geen ballon meer wil. Bij eerste zwangerschap gehad en vond dat zo pijnlijk! Echter, is nu 3,5 jaar terug, hebben ze nu wel andere ballonnetjes die minder venijnig zijn aldus gyn. Die ik had werd voor aan beide zijdes van de baarmoedermond gevuld met water dacht ik. Bij 2e zwangerschap wederom ingeleid middels tabletten (gewoon oraal) en dat ging prima! Nu bij de derde indien weer inleiden wordt dus ook aangeven voorkeur te hebben voor tabletten.

3 jaar geleden

Totaal onverwacht vanavond ingeleid na bezoek aan VK. Heeft me doorgestuurd met bloeddruk van 148/90. Ik bleek toch zwangerschapsvergiftiging te hebben (wel beginnend). Ballon zit er in, hopelijk morgenvroeg resultaat! Morgen 38 weken :) ik vond plaatsen van ballon idd ook ff klote. Vooral omdat bleek dat ie te ver naar boven was geschoten en naar beneden moest. Maar achteraf valt ‘t mee. Verder hele lieve mensen hier, kei spannend en ben benieuwd of ik vannacht een beetje slaap met een temazepammetje....

3 jaar geleden

Reactie op mama-anna

Totaal onverwacht vanavond ingeleid na bezoek aan VK. Heeft me doorgestuurd ...
Heel veel succes♥️laat je t ons weten hoe het met je gaat?

3 jaar geleden

Mijn ballon had niet genoeg gedaan helaas. Vanmorgen weer een nieuwe geplaatst en weer naar huis gestuurd..

3 jaar geleden

Reactie op Blijei89

Mijn ballon had niet genoeg gedaan helaas. Vanmorgen weer een nieuwe geplaa ...
Tip van de dag.! Ga veel lopen, dat helpt echt.

3 jaar geleden

Reactie op Anniejannie

Goede tip! Dat ga ik zeker doen 😊

3 jaar geleden

Hoi dames! Ik lees even mee. Vandaag is er besloten dat ik zondag ingeleid word ivm hoge bloeddruk. Morgen 37 weken dus de baby komt wat vroeger dan gedacht. Iemand nog een tip? Of iets dat ik moet weten/vragen? Hoor het graag! En aan iedereen die ingeleid wordt, succes🍀

3 jaar geleden

Reactie op MamaMandy2021

Hoi dames! Ik lees even mee. Vandaag is er besloten dat ik zondag ingeleid ...
Ik lees graag mee vandaag ook besloten ivm hoge bloeddruk dat zondag ons kleintje met 37 weken word gehaald. Hoeveel was jou bloeddruk als ik vragen mag

3 jaar geleden

Reactie op aapje123

Ik lees graag mee vandaag ook besloten ivm hoge bloeddruk dat zondag ons kl ...
Spannend he! Mijn bloeddruk was 135/105. En die van jou?

3 jaar geleden

Reactie op Anniejannie

Top dank je wel, ik moet woensdag daarvoor in het ziekenhuis blijven, dus ga veel lopen

3 jaar geleden

Ik word ingeleid met 39 weken onwijs spannend! Word toch wel zenuwachtig als ik alles even door lees hier🙈

3 jaar geleden

Reactie op Melanie & Jordan

Ik word ingeleid met 39 weken onwijs spannend! Word toch wel zenuwachtig a ...
Ik ook a.s. woensdag, echt mega spannend

3 jaar geleden

Reactie op MamaMandy2021

Spannend he! Mijn bloeddruk was 135/105. En die van jou?
150/100

3 jaar geleden

Reactie op aapje123

150/100
Was het bij jou ook aan het schommelen? Bij mij ging het van 125/90 (netjes) naar 145/100 naar 135/105 etc. En hoe voel jij je verder? Ik had hele zwangerschap een lage bloeddruk inclusief flauwvallen dus verloskundige vond dit nogal vreemd

3 jaar geleden

Reactie op MamaMandy2021

Was het bij jou ook aan het schommelen? Bij mij ging het van 125/90 (netjes ...
Ik word ook ingeleid door een hoge bloeddruk, maar mijne was hoger en ze wachten tot 38 weken. Dat er zo'n verschil in zit! Hebben jullie ook medicijnen gekregen? Mijn bloeddruk was 170/95 ofzo

3 jaar geleden

Nog 1 nachtje slapen en dan word ik ingeleid! Hoef geen ballon. Baarmoedermond is al verweekt en 4 cm ontsluiting dus meteen vliezen breken!! Vind het zo spannend! Morgen onze kleine jongen in onze armen🥰

3 jaar geleden

Reactie op Meimamma

Ik word ook ingeleid door een hoge bloeddruk, maar mijne was hoger en ze wa ...
Ik vermoed dat zij deze keus hebben gemaakt, gezien jouw onderdruk 95 is ipv >100. De onderdruk is meer bepalend hier in.

3 jaar geleden

Reactie op Poeh

Nog 1 nachtje slapen en dan word ik ingeleid! Hoef geen ballon. Baarmoederm ...
Veel succes en geluk gewenst! Spannend. 💙🥰