507 Reacties
3 jaar geleden
2 weken terug gesproken over inleiden ivm grote baby.
Gisteren hadden we het overleg in het ziekenhuis.
Eigenlijk wilde ik zelf nog even afwachten...
In maart een OGTT gehad, die net goed was. Vorige week toch nog een dag curve moeten testen en daaruit kwam naar voren dat mijn suiker te hoog was in nuchtere toestand. Ook bleef mijn bloeddruk oplopen en die bleek gisteren te hoog.
Om dus nu 3 redenen werd besloten dat ik maandag zou komen voor een ballonnetje om te starten. In de avond werd ik echter gebeld dat er ook eiwitten in de urine zaten en ze vandaag nog een keer wilden testen.
Vandaag bleek het eiwit veel te hoog en mocht dan ook niet meer naar huis omdat ik nu ook zwangerschapsvergiftiging heb.
Het ballonnetje is zojuist geplaatst en nu is het dus afwachten 😅
Spannend!!!
Ik ben vandaag 37 weken en 6 dagen
3 jaar geleden
Reactie op Mamamei89
Nee dit hoort er absoluut niet bij. Zou eerder denken aan buikgriep of iets ...
Dat is niet waar! Overgeven kan er zeker bij horen
3 jaar geleden
Reactie op miracleshappen
Dat is niet waar! Overgeven kan er zeker bij horen
Overgeven wordt nergens aangegeven als start bevalling
3 jaar geleden
Overgeven wordt nergens aangegeven als start bevalling
Ik ben het hier niet helemaal eens.. Zie ook bijgevoegde link.
https://www.kraamzorghetgroenekruis.nl/extras/symptomen-begin-bevalling/#:~:text=Je%20kunt%20je%20grieperig%20of,symptoom%20van%20een%20naderende%20bevalling.
3 jaar geleden
Reactie op Imke1989
Ik ben het hier niet helemaal eens.. Zie ook bijgevoegde link.
https://www ...
Heb het de verloskundige en gynaecoloog gevraagd, geef alleen aan wat hun mij verteld hebben.
En dan zou ik al 6 weken moeten bevallen
3 jaar geleden
Yes het is gelukt vandaag!!🥰💙 vandaag is Daan geboren! Ik zal jullie mijn ervaring met jullie delen over het inleiden. Om 6 uur werden we verwacht in het ziekenhuis. Als eerst heb ik een uur aan de ctg gezeten om te zien hoe het met de baby ging. Om 7:30 zijn mijn vliezen gebroken en ze hebben toen een uur gewacht of mijn lichaam zelf weeën ging aan maken. Dat gebeurde niet en om 8:30 kreeg ik weeënopwekkers. Na 15 min begon het al te werken en toen werden de weeën ook heel snel heel heftig. Om 10:30 heb ik een ruggenprik aangevraagd en die werd om 11 uur geplaatst. Wat een fijne ervaring. Hij was meteen goed gezet en had snel geen pijn meer. Om 11:30 was ik weer op me eigen kamer om af te wachten. Om 12:30 ging de pijn ineens dwars door de ruggenprik en bleek ik ook al 10 cm ontsluiting te hebben! Het waren persweeën die ik voelde. Uiteindelijk mocht ik gaan persen en na 15 min was Daan al geboren! Het ging ineens zo snel en het was ook zo onwerkelijk! Dit is mijn 2de inleiding met een ruggenprik en heb er geen moment spijt van gehad!! Succes allemaal nog voor de mama's die nog moeten bevallen! Jullie kunnen het😘💪🏼
3 jaar geleden
Reactie op Imke1989
Maar niet iedereen is gelijk toch 😉
Zeg ik ook niet toch