Hallo dames,
Ik ben heel erg benieuwd hoe zwaar en lang jullie peuters momenteel zijn. Ik merk dat ik geen idee heb wat gemiddeld is voor peuters.
Ik ben ook al lang niet meer bij het consultatiebureau geweest dus heb geen idee of mijn dochter ook goed zit met gewicht/lengte.
De vraag is uit nieuwsgierigheid en niet om te judgen. 🥰
Mijn dochter is 93 cm lang en 13,2 kilo zwaar.
Een gok, want we zijn lang niet meer bij de cb geweest. Dochter van 22 mei draagt nu 98/104. Verwacht dat ze dus 100cm is. En dan 19kg als laatst. Schoenmaat 26 ook. Flinke meid. Maar papa en mama zijn ook groot😅
Onze zoon volgt de middellijn terwijl ik hem groot vind lijken. 13,7 kg en 90 cm. Hij heeft grote handen en voeten, misschien dat hem dat groter maakt.
Ik ben afgelopen week toevallig bij het cjb geweest. Meiden zijn van 30 april. Dochter 1 was 12.5 en 92 cm, dochter 2 was 12.0 en 89 cm. Was allebei prima.
Dochter van 3,5: 96cm en 13,3kg
Dochter van 2: 86cm en 11,4kg
Net afgelopen week bij het bureau geweest. Twee slanke dames, maar gelukkig niet meer te 🎉
Zoontje is van 15 mei ‘21 en 93cm lang en weegt 13,5 kilo. Lang en slank dus, noem hem onze slankiekaas.
Ons dochtertje van 9 maanden is daarintegen al 10,8 kg en 80 cm 😂 Onze bolle babybell , haha.
Hier tussen kledingmaat 98/104. Vooral lang bovenlijf. Rompers 104 passen niet maar broekjes nog wel de grote 98. Maar hoelang hij precies is... ook eens zelf proberen op te meten. Hij weegt rond de 16,5 kg. Wel beetje forser kereltje dus 😅😂
Onze dochter is 98cm en 18,5kg. Een lange dame! Ze lijkt al 3/4 jaar. Zit al in maat 98/104. Te lang eigenlijk, dus het consultatiebureau wil dat graag onderzoeken omdat wij beide niet lang zijn. Hopelijk stopt ze straks even 😅