29 Reacties
één jaar geleden
Heb je nog andere tips voor baby met kat samen? Alvast bedankt. Ben nu 4 we ...
Wij hebben eigenlijk gekeken op het moment dat de baby er is hoe de kat er op reageert en onze kat was vrij afstandelijk. Af en toe kwam hij bij ons op bed en snuffelde hij aan de baby.
Had hier veel over na gedacht maar het hangt allemaal af hoe de kat reageert. Ik vond het vrij soepel gaan en geen problemen ervaren eigenlijk.
Heb niet echt tips dus 😜
één jaar geleden
Reactie op Jessiejess
Wij hebben eigenlijk gekeken op het moment dat de baby er is hoe de kat er ...
Fijn. Kat sliep wel nog bij jullie op de kamer in de eerste periode dat de baby ook op jullie kamer sliep??
één jaar geleden
Fijn. Kat sliep wel nog bij jullie op de kamer in de eerste periode dat de ...
Ja, we hebben altijd de deur open gelaten en hij sliep ook bij ons op bed. Hij ging eigenlijk nooit echt in het bedje liggen als het muggen net niet was dicht gedaan.
Nu slaapt de kat bijna altijd op zijn slaapkamer. Op een stoel of op een kussen die naast zijn bed ligt. Ondanks hij overdag achterna word gezeten door mijn zoontje 😂
één jaar geleden
Reactie op Jessiejess
Ja, we hebben altijd de deur open gelaten en hij sliep ook bij ons op bed. ...
Fijn zeg. Hopelijk zal t hier ook zo gaan. Nog tips?
Nu slaapt de kat op de kamer van zichzelf of bedoel je op de kamer van jullie zoontje?
één jaar geleden
Nu slaapt de kat op de ...
Hij slaap op de kamer van mijn zoontje 😊
één jaar geleden
Nu slaapt de kat op de ...
Hoe is jullie kat dan ?
één jaar geleden
Reactie op Jessiejess
Hoe is jullie kat dan ?
Vraagt erg veel aandacht. Is een heilige birmaan raskat. Loopt me hele dag achterna
één jaar geleden
Reactie op Jessiejess
Hij slaap op de kamer van mijn zoontje 😊
Ook toen hij echt nog baby was?
één jaar geleden
Onze kat lag ook bij mij in bed, maar eens ons zoontje in de cosleeper lag wou hij zelfs niet meer… hij was er in het begin zo bang van dat hij zelfs niet in de buurt van durfde te komen 🙈