15 Reacties
vor einem Jahr
Ja heel erg normaal! En wat een absurt verhaal zeg! Zal mooi vertellen dat het jou goed recht is en in het belang van jou zoon dat je wilt weten wat de reden is. Je zoontje is 2 en dan vinden ze het lastig stil te zitten maar dan hem op de gang te zetten is toch niet pedagogisch verantwoord!! Ondertussen kijken naar een andere plek zou ik..
vor einem Jahr
Reactie op Silvanavl
Ja heel erg normaal! En wat een absurt verhaal zeg! Zal mooi vertellen dat ...
Ja ik zei ook hetzelfde.. ik zei jullie stonden met 3 leidsters hebben jullie geen ander oplossing kunnen vinden? Zo leert hij toch ook nooit dat je gezamelijk of in kring moet blijven zitten.. ohja en dat andere kinderen wel bleven zitten en dat hij maar steeds wil weglopen blablabla... ik zei ja vergelijk geen kinderen die al 4 zijn en praten en luisteren. Mijn zoon is pas 2 en praat helemaal niet dus maakt het ook extra moeilijk om te comm
vor einem Jahr
Reactie op 2021Baby1
Wat een rare leidster zeg! Dit is eeecht niet oke. Heel goed dat je dit, ic ...
Ja ik breng hem ook niet meer met gemak.. ook als ik op werk zit he dan denk ik steeds ja hij praat natuurlijk niet wat als er wat gebeurd? Daar zou ik dus nooit achter kunnen komen :(
vor einem Jahr
Een kind van 2 uit een klas halen.. Wat bizar!!! Een kind van 2 mag je nog geen verwachtingen van hebben. Wat een raar mens zeg! Mijn zoontje van 2 en half jaar is soms ook erg onbezonnen en druk en blijft niet zitten bij activiteiten maar de juffen gaven aan dat dit heel normaal is bij zulke jonge kinderen en dat ze nog niets van hem verwachten.
Nou dit zou je dan toch verwachten. Vind het heel rot dat er zo tegen jullie zoontje wordt gedaan. Ik zou mijn kind hier direct weghalen.
En ik zou zeker bij de manager klagen hierover!
Succes hiermee ✌🏻
vor einem Jahr
Reactie op Sikka
Oh jeetje dit maakt het er voor jou ook niet makkelijker op… hopelijk goed ...
Zojuist gesprek gehad, ze gaf aan dat op gang zetten absoluut niet zo ging. dat mijn zoontje zelf naar gang liep omdat hij zogenaam rust wil tijdens zo een verhaardag vieren geloof ik totaaal niet in maarja. En manager gaf ook aan dat als dat zo was gegaaan dat het zeker een ander soort was geweest en dat dat zeker niet mag!! Ze gaf aan dat ze heel vaak langs gaat om te kijken etc..
vor einem Jahr
Wat een raar verhaal zeg. Als hij niet in de kring wil zitten dan is dat niet gek voor die leeftijd maar het is wel gek dat hij naar de gang gaat zonder toezicht. Ze hadden hem op z'n minst een alternatief kunnen bieden en in de ruimte zelf laten spelen.
vor einem Jahr
Als je zoontje inderdaad op de gang wordt gezet door de leidster zou ik dat heel sneu vinden. Je geeft aan dat ze met 3 leidsters op de groep stonden. Zou dan niet op z’n minst 1 leidster gedacht hebben dat dat niet de oplossing is?
Het verschilt zo erg per leidster ook hoe ze met je kind om gaan. Zo apart. Merk het bij mijn dochter ook helaas. Je zou toch denken dat ze een standaard protocol hebben.
Ik zou zelf het goed in de gate proberen te houden (voor zover mogelijk) en anders meteen weer aan de bel trekken bij de manager.