32 Reacties

3 jaar geleden

Misschien zo'n pakket om een gipsafdrukje te maken?

3 jaar geleden

Iets leuks met de naam voor op de slaapkamerdeur? Wel pas na de geboorte dan natuurlijk 😄

3 jaar geleden

Een newborn fotoshoot misschien

3 jaar geleden

Wij hebben aan de toekomstige opa en oma's gevraagd om een spaarrekening waarop ze zelf een bedrag mogen storten voor de geboorte.

3 jaar geleden

Een dagje / weekendje weg incl oppas 😉

3 jaar geleden

De spaarrekening is voor de baby trouwens 🤣

3 jaar geleden

Wij hebben geld gekregen. Ideaal. Sowieso omdat je toch ineens weer iets nodig hebt. Ik heb 2 meiden. We krijgen nu een jongetje🤣 ik heb toch zeker wel wat spullen weer moeten aanschaffen 😏

3 jaar geleden

Een newborn shoot misschien leuk?

3 jaar geleden

Newborn shoot?

3 jaar geleden

Gegraveerd armbandje, blokkentreintje met naam in letters, of iets anders persoonlijks wat leuk is voor later dat de baby iets leuks en emotioneel waardevols heeft van oma/opa?

3 jaar geleden

Een driewieler die je daarna kan gebruiken als je kind zelf kan fietsen met zonneka ( kosten rond 90 -120 euro) echt keileuk bij het wandelen

3 jaar geleden

Ik heb vandaag een bon voor een babyspa + massage gekregen, misschien vind je dat leuk voor de baby?

3 jaar geleden

Wij krijgen een eerste bestek met naam erin gegraveerd van mijn schoonouders

3 jaar geleden

gegraveerd armbandje met de naam 😍👌

3 jaar geleden

Heb je al newbornset op een tripp trapp? Schommel voor een baby (kunnen ze vanaf maand of 8 in) Iets anders wat je bij de andere 2 misschien wat te luxe/duur vond?

3 jaar geleden

Wij krijgen een zilveren spaarpot van mijn moeder. Bestek vind ik ook leuk puur omdat ik mijn bestek van vroeger ook nog heb 😊

3 jaar geleden

Een baby memory box. Daar kun je eerste pakje in doen, eerste tandjes etc

3 jaar geleden

-Klikkie foto abonnement -Iets bijzonders op de muur voor babykamer -Stoeltje geschilderd van geboortekaartje? -Wat duurder speelgoed van Grimms bijv.

3 jaar geleden

Wij hebben van mijn ouders en extra triptrap stoel incl newborn set gekregen en van schoonouders een kledingkast. Beiden moesten we nog hebben en vonden zij leuk om te kunnen geven.

3 jaar geleden

Gegraveerd gouden armbandje met de naam. 👍🏻