47 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Sikka
Aaaabsoluut dan gaan we echt moeten schuiven! Ik veronderstel dat ze dan oo ...
Ohhh oke!
één jaar geleden
Reactie op Sikka
Als ze om 21u naar bed gaat en er om 7u uit moet ja dan vind ik dat ook laa ...
Een 'normaal' ritme? Ik vind 21:30 echt niet een normale bedtijd voor een kind van 2. Of ik ben te Hollands. En gezegend met een kind dat gewoon half 8 gaat slapen (die ook wel eens van 1 tot 4 dan nog slaapt 's middags). Soms ligt ze dan wel wat langer wakker, maar dan zingt en kletst ze wat. Heerlijk om de avond voor onszelf te hebben 🤗
één jaar geleden
Reactie op Maya1988
Een 'normaal' ritme? Ik vind 21:30 echt niet een normale bedtijd voor een k ...
Ik heb nooit gezegd dat dat een normaal ritme is. 🙈
Ik kan ook mijn dochter om 20.00u naar bed brengen maar dan ligt ze nog een uur wakker. Liever nog een half uur genieten van mijn dochter dan.
Wat fijn voor jullie dat jullie genieten van de rustige avonden! 🙂
één jaar geleden
Reactie op Maya1988
Een 'normaal' ritme? Ik vind 21:30 echt niet een normale bedtijd voor een k ...
Ligt aan je eigen ritme wat normaal is. En ja, je bent gezegend als je kind zoveel slaapt ja. Ons kind slaapt maar zo'n 12.5 uur per 24 uur. Dan doe je je kind ook later op bed om te zorgen dat je niet mega vroeg wakker bent. Dus onze bedtijd is meestal 20:30 (iets voor 20:00 naar boven voor ritueel, tot ongeveer 7:00. Dat is soms iets later maar soms ook eerder). En smiddags laten we hem max anderhalf uur slapen. Anders is het savonds drama.
één jaar geleden
Hier gaat ze meestal rond 12.30 naar bed en dan slaapt ze vaak tot 15.00/15 ...
Hier precies hetzelfde!! Fijn om te lezen want ik schrok een beetje van alle andere reacties 🤭. Hier slaapt hij van 19:00 tot 07:30 en dan van 12:30 tot 15:00/15:30