347 Reacties
3 jaar geleden
Onze wens is om 3 kindjes te krijgen, Sacha is onze eerste ontzettend vrolijk mannetje. Hij is nu 4 maanden. We hadden na mijn zwangerschap afgesproken om niet meer aan de anticonceptie te gaan en kijken wat er zou gebeuren. Bij de 3e menstruatiecyclus bleef het uit. Testje gedaan en ik was zwanger! Onze kleine of kleinste haha komt in april en Sacha is van mei. Dus het scheelt dalijk 11 maanden. Spannend maar o zo leuk!
MOD
3 jaar geleden
Even uit pure nieuwsgierigheid ♥️ (geen oordeel!), maar wat zijn voor jullie redenen om snel weer zwanger te willen zijn? 😊
Persoonlijk heb ik die 9 maanden ontzwangeren (vooral mentaal) echt wel nodig😅 En een tweede lijkt me heel heftig als de eerste pas 11/12 maanden is als ik bedenk dat ik de eerste weken alleen maar met de baby op de bank zat🙈
3 jaar geleden
Ik dacht meer van als de kindjes kort op elkaar geboren worden ben je ook weer snel uit de luiers. en er is geen generatiekloof. Ze groeien echt met elkaar op aangezien ze 1 jaar schelen. mijn vriend en ik gaan met de tijd het familie bedrijf overnemen en daarom is het handig om kort op elkaar kindjes te krijgen zodat we over 4-5-6 jaar helemaal klaar zijn.
3 jaar geleden
Ik moet er nog even niet aan denken. Mijn dochter is bijna 6, haar broertje is bijna 4 maanden en ik val bijna om van vermoeidheid. Zelf mag ik ook niet snel zwanger raken ivm de keizersnedes die ik heb gehad. Een 3e kindje zou dus denk ik ook de laatste worden. We wachten nog even tot ventje wat ouder is
3 jaar geleden
7 mei bevallen van mijn eerste. Ik ben er mentaal al meer dan klaar voor, maar door een spoedkeizersnede moet ik een jaar wachten. Misschien maar goed ook, maar de wens voor een 2e is groot
3 jaar geleden
Hier zien we wel 🤩 ik neem geen anticonceptie en is meer dan welkom 🥰 2 boys nu van byna 5jr en 4maand 💙
3 jaar geleden
Reactie op IkramC
Ivm verklevingen en het genezingsproces van de huidlagen
Ik moet zeggen dat ik verschillende dingen hoor. Bij de 1 een jaar en bij de ander 6 maanden. Zowel Ik als mijn beste vriendin hebben een ongeplande keizersnede gehad. Zij mocht 6 maanden niet zwanger worden en tegen mij is 1 jaar gezegd. Terwijl we hetzelfde ziekenhuis en arts hadden.
3 jaar geleden
Reactie op ibeyens0
Hihi, ik ook. Ga me moeten laten opereren aan een navelbreuk en diastase en ...
Snap het helemaal! Eerst je operatie? En daarna? Ik laat het ook gewoon op me sfkomen gebruik geen anticonceptie.. zou t heel graag willen ben er wel mentaal en lichamelijk klaar voor!
3 jaar geleden
Reactie op Maloe1991
Ik moet zeggen dat ik verschillende dingen hoor. Bij de 1 een jaar en bij d ...
Bij mijn eerste keizersnede was het advies ook 9 maanden niet zwanger raken. Bij de 2e is mij verteld minimaal 1 jaar. Dus ik deel jouw mening dat er onduidelijkheid is over de termijnen etc. Ook hoor ik verschillende geluiden over hoevaak je een keizersnede mag ondergaan. Want ik mag niet meer vaginaal bevallen.