Ik ben ook weer zwanger, nu 22 weken. Als deze kleine man wordt geboren dan is onze oudste 1,5 jaar. Onze oudste was als baby best makkelijk (voor zover dat kan) en ik voelde me super, doordat hij zo goed eet en slaapt heb ik zelf ook de rust gekregen om te herstellen en voelde het voor mij niet perse zwaar. Dus toen we het over een tweede hadden leek het ons super fijn als ze lekker bij elkaar in de buurt zaten qua leeftijd en je bent relatief snel uit de luiers en ze gaan relatief snel na elkaar naar school dus dan heb je overdag je leven ook weer een beetje terug hahaha. En m'n zwangerschap verliep de eerste keer heel fijn dus de hoop dat het nu ook weer goed zou gaan zonder al te veel kwaaltjes en tot nu toe geen problemen, voel me super!
Ik heb ook een positieve test! 😍😍 Ik ben nu ruim 6 weken zwanger van de 2e. Als het allemaal goed blijft gaan zit er iets minder dan 2 jaar tussen onze kinderen. Mijn dochter is van 14 mei en onze 2e wordt als het goed gaat begin April geboren. We zijn er blij mee❤️❤️
Had zere boobies. Kon mezelf niet bedwingen om te wachten 😂😂😂 het is risico om zo vroeg te testen. Vandaar nog een test gedaan vandaag. Maar de streep is heel duidelijk geworden.
Hier kwam net een pakketje binnen dat m’n man als verrassing had besteld: Davitamon kinderwens vitamines! Aaah dus deze maand weer proberen! Zo spannend en leuk!
Vandaag alweer 35 weken zwanger van onze tweede meneer.
Begin nu wel met aftellen want het is wel een stuk zwaarder dan de vorige zwangerschap. Al dat vocht wat ik vasthoud.. en nouja het derde trimester midden in de zomer is ook pittiger. Zeker terwijl er nog een kleine meneer rondkruipt/loopt.
Ik zit te wachten of ik maandag/dinsdag ongesteld word of niet. Wel al vroege test gedaan maar nog niet echt iets te zien, dus hopelijk gewoon te vroeg getest. Nu maar afwachten tot na het weekend, testen zijn duur genoeg 😅