Mijn zoontje word volgende maand 2, mijn dochter is nu bijna twee maanden e ...
Ik snap je helemaal!
Het is mij medisch afgeraden om nog meer kinderen te krijgen, maar ohhh wat zou ik graag nog een derde willen!
Onze dochter is net 2 jaar geworden en de jongste is 6 maanden.
Ze zijn zo dol op elkaar! Zodra ze elkaar zien, blijven ze maar lachen. De oudste blijft de jongste maar kusjes geven.
Nummer 3 zou zo welkom zijn, maar helaas! Daardoor ben ik trouwens niet minder blij, gelukkig en trots op mijn dochters hoor 🥰
Hier drie weken geleden bevallen van onze tweede dochter.
Wat is het pittig met een twee jarige in huis. Maar wat is het mooi om de twee zussen samen te zien en te zien hoe lief grote zus is 🧡
Hier drie weken geleden bevallen van onze tweede dochter.
Wat is het pittig ...
Leuk, hier ook ook net bevallen, morgen 4 weken geleden van nummer 2! Inderdaad wat pittig kan het zijn met een peuter(puber) al in huis, maar ook super mooi en trots!
Hoe gaat het bij jullie ? Ik ben 27 weken zwanger en heb een dochter die nog nachtelijks wakker is. Ik ben een beetje angstig voor de nachten als de baby er straks is ... ervaringen/tips?
Heb sinds gister licht positieve testen... dus weer een mei baby! Besef is er nog niet echt. Ik wacht nog paar dagen met digitale test. Zou zo leuk zijn voor mn zoontje ook! 🩵🩷
Sinds een aantal dagen licht positieve testen hier! Ook ik wacht nog even tot de digitale test. Dinsdag the real deal… spannend! Onze dochter is drie als dit kindje blijft plakken en mag komen. 🩷