347 Reacties

één jaar geleden

Wat leuk om te lezen, hier ook zwanger van nummer 2. Oudste is 1 mei 2 jaar geworden. Aankomende donderdag ben ik 12 weekjes zwanger 🤰

één jaar geleden

Reactie op juultje2020

Mijn zoontje word volgende maand 2, mijn dochter is nu bijna twee maanden e ...
Ik snap je helemaal! Het is mij medisch afgeraden om nog meer kinderen te krijgen, maar ohhh wat zou ik graag nog een derde willen! Onze dochter is net 2 jaar geworden en de jongste is 6 maanden. Ze zijn zo dol op elkaar! Zodra ze elkaar zien, blijven ze maar lachen. De oudste blijft de jongste maar kusjes geven. Nummer 3 zou zo welkom zijn, maar helaas! Daardoor ben ik trouwens niet minder blij, gelukkig en trots op mijn dochters hoor 🥰

één jaar geleden

Onze oudste wordt woensdag 2, ons tweede is net 10 maanden en ik ben in december uitgerekend van onze derde🤭🥰

één jaar geleden

Zo leuk!! Volgende week wordt de eerste 2 jaar, inmiddels alweer 16 weken in verwachting van nummer 2!

één jaar geleden

Ik! :)

één jaar geleden

Reactie op Nomeij

Onze oudste wordt woensdag 2, ons tweede is net 10 maanden en ik ben in dec ...
Heyyyy dat is toevallig! Hier hetzelfde maar januari uitgerekend!

één jaar geleden

39 weken zwanger van de 2e :) spannend!

één jaar geleden

Hier bijna 32 weekjes zwanger van de 2e

één jaar geleden

Morgen 31 weken zwanger van de 2e

één jaar geleden

Hier drie weken geleden bevallen van onze tweede dochter. Wat is het pittig met een twee jarige in huis. Maar wat is het mooi om de twee zussen samen te zien en te zien hoe lief grote zus is 🧡

één jaar geleden

Reactie op Onlylove

Hier drie weken geleden bevallen van onze tweede dochter. Wat is het pittig ...
Ooh hier nu een 5week weken oude baby en de 2jarige. Idd pittig maar zo bijzonder en speciaal ❤️

één jaar geleden

Reactie op Onlylove

Hier drie weken geleden bevallen van onze tweede dochter. Wat is het pittig ...
Leuk, hier ook ook net bevallen, morgen 4 weken geleden van nummer 2! Inderdaad wat pittig kan het zijn met een peuter(puber) al in huis, maar ook super mooi en trots!

één jaar geleden

Hoe gaat het bij jullie ? Ik ben 27 weken zwanger en heb een dochter die nog nachtelijks wakker is. Ik ben een beetje angstig voor de nachten als de baby er straks is ... ervaringen/tips?

één jaar geleden

Zwanger van ons tweede kindje🥰 april 2024 uitgerekend!

één jaar geleden

3 weken geleden bevallen van mijn 4e

één jaar geleden

Reactie op Jv1991

Hoe gaat het bij jullie ? Ik ben 27 weken zwanger en heb een dochter die no ...
Mijn man doet de nachten met onze peuter en ik met de baby :)

één jaar geleden

Heb sinds gister licht positieve testen... dus weer een mei baby! Besef is er nog niet echt. Ik wacht nog paar dagen met digitale test. Zou zo leuk zijn voor mn zoontje ook! 🩵🩷

één jaar geleden

Reactie op Memmie To Be

Heb sinds gister licht positieve testen... dus weer een mei baby! Besef is ...
Gefeliciteerd!

één jaar geleden

Zwanger van ons tweede kindje 🩷💙 wederom in mei 🥰

één jaar geleden

Sinds een aantal dagen licht positieve testen hier! Ook ik wacht nog even tot de digitale test. Dinsdag the real deal… spannend! Onze dochter is drie als dit kindje blijft plakken en mag komen. 🩷