347 Reacties
3 jaar geleden
Mijn wens voor een kindje was zoo groot en ondanks dat mijn dochtertje niet helemaal gepland was is ze meer dan welkom🥰 en houd ik zielsveel van der maar damn wat heb ik het moederschap onderschat ik zou gek worden als ik nu al zwanger zou zijn ik ben nu wel wat trouwer in t nemen van mijn pil🤣 voor alle dames die wel al zwanger zijn gefeliciteerd 🎉🎉 en een voorspoedige zwangerschap!!
3 jaar geleden
Wij zijn bezig om weer zwanger te worden, de jongste is nu 3 maanden. Eigenlijk kwam bij ons, mijn man met idee, omdat hij er toch nog graag wel eentje bij wou en in zijn woorden 'omdat we niet jonger worden en hij niet te oud wilt zijn'. Ikzelf moest dat mentaal wel even verwerken (was net 2 weken geleden bevallen toen hij er mee kwam), maar sta er nu volledig achter.
3 jaar geleden
De dames die opnieuw zwanger zijn gefeliciteerd!! Zelf ben ik nu tevreden met dit mannetje en we zien wel of er nog een 2e komt. We wilden wel altijd een 2e en dan na 1 a 2 jaar ofzo, maar we denken er misschien toch aan om er wat langer tussen te laten (of bij 1 te houden). Aan de ene kant dan moet je weer te luiers in etc, maar aan de andere kant is het denk ik ook fijn dat de ene zich al wat zelfstandiger kan redden 😅. Zelf ben ik aan de mini pil en wordt dus niet ongesteld, dus ik haal eens in de zoveel tijd een test. We staan er zo in als het zo is dan is het welkom, maar liever wel gepland... 😅 het is ons toch best zwaar gevallen met de nodige lastige start en daarna een baby die heel lastig slaapt (gaat wel steeds iets beter). Even rust en tijd voor dit mannetje. Maar nu ik het toch erover heb de dames die nu zwanger zijn, waren de kindjes 'makkelijk' qua eten, slapen etc. Meer omdat ik me wel kan voorstellen als je een vrij 'makkelijke' baby hebt dat wij dan misschien ook wel die keuze hadden gemaakt... correct me if i am wrong 🙈...
3 jaar geleden
Reactie op Iris18
De dames die opnieuw zwanger zijn gefeliciteerd!! Zelf ben ik nu tevreden m ...
Ons 1e kindje Sacha is begonnen met borstvoeding en dat vond ik erg zwaar, met name in de avond na 3 weken merkte we dat hij toch niet genoeg voeding kreeg. Wat opzich wel vreemd was want me borsten ontplofte bijna maar misschien toch niet genoeg voedingstoffen in de voeding. In mijn zwangerschap hadden we besloten borstvoeding te geven omdat een grote wens van mij was maar omdat het toch zo zwaar werd en Sacha niet verzadigd leek van de voeding ben ik na 3 weken overgestapt op kunstvoeding. Wat eigenlijk direct een groot succes was. In het begin even zoeken hoe en wat met een kindje maar dat ging vrij snel weer beter. Slapen en eten ging goed. En nog steeds. Wel hebben wij hem vanaf het begin ingebakerd als hij ging slapen en nu sinds kort proberen we het met een trappel/slaap zakje. Ons netwerk van oma’s en opa’s is ook groot waardoor ik regelmatig me handen vrij heb en op vrijdag gaat hij naar de opvang. Verder hebben wij pas een huis gekocht en zitten wij in een giga verbouwing, dus ja, het is lekker druk en nu natuurlijk weer zwanger van de 2e. Met de kerstdagen hopen we in ons nieuwe huis te wonen en in april komt ons 2e kindje en daarna hopen we alle rust te vinden met onze 2 kindjes en ons mooie huis met een heerlijke tuin 😄
3 jaar geleden
Reactie op OurLittleDream
Hier zien we wel 🤩 ik neem geen anticonceptie en is meer dan welkom 🥰 2 b ...
Wat een prachtige foto! 😍 smelt
3 jaar geleden
Reactie op kingaggie
Ik ben ook via spoed keizersnede bevallen, maar waarom moet je dan een jaar ...
Omdat je lichaam maar vooral baarmoeder een groot litteken heeft. Het moet goed kunnen genezen, om weer een nieuwe zwangerschap aan te kunnen. Over het algemeen is een keizersnede na een jaar zo goed hersteld, dat je weer zwanger kan worden, met uitzonderingen daar gelaten. Vandaar het advies om te wachten
3 jaar geleden
Reactie op ebbwc
Snap het helemaal! Eerst je operatie? En daarna? Ik laat het ook gewoon op ...
Ik kan best geen kinderen meer krijgen als ik geopereerd ben, dus moet wel eerst. Daarom dat het allemaal zo moeilijk is. Des te sneller terug zwanger, des te sneller ik me op de operatie kan richten (moet soms een buikgordel dragen omdat ik last heb van de navelbreuk).
3 jaar geleden
Reactie op Mamaof1
Respect voor jou mama🙏🏻❤️ je doet het toch maar “ff”..
Gefeliciteerd voo ...
Dankje 😄
3 jaar geleden
Gefeliciteerd voor alle (opnieuw) zwangere mama’s! Ik moet er nog niet aan denken, eerst genieten van onze kleine meid (4 mnd) voor ik opnieuw zwanger wordt. Er is wel een wens voor een tweede kindje maar eerst wil ik zelf goed ontzwangeren, ik voelde mij namelijk niet op zijn best tijdens de zwangerschap! Dus nu aan de minipil en hoop over een jaar of 2/3 misschien dat het dan weer zo snel lukt 🥰
3 jaar geleden
Ik wil graag een tweede maar had een bevalling die eindigde in een kritieke toestand en een trauma .... ben gewoon bang om opnieuw te moeten bevallen
3 jaar geleden
Reactie op Iris18
De dames die opnieuw zwanger zijn gefeliciteerd!! Zelf ben ik nu tevreden m ...
Wij hebben een zoon van 7 en nu een dochtertje van bijna 4 maanden en ik vind het leeftijdsverschil ideaal!
Na mijn eerste heb ik jaren gedacht geen 2e te willen ivm complicaties 1e zwangerschap en hellp syndroom (spoedkeizernede)
Uiteindelijk toch na 6jr besloten voor een 2e te gaan. Veel. Mensen hadden natuurlijk commentaar over het leeftijdsverschil, maar ik heb er nog geen dag spijt van gehad. De eerste 7 jaar van mijn zoon kunnen genieten, en als hij op school is heb ik lekker de handen vrij voor mijn dochter. Mijn zoon helpt graag mee met alles en is heel gek met zijn zusje, ideaal!
Niks moet he omdat anderen dat van je verwachten.. Je moet doen waar jullie je goed bij voelen!!
3 jaar geleden
Gefeliciteerd mama’s die weer zwanger zijn! Voor ons is nu klaar…3 jaar geleden onze zoon gekregen en 4 maanden geleden onze dochter. Ik zou zelf best 3 kinderen gewild hebben, maar na mijn laatste zwangerschap waarbij ik een zwangerschapsvergiftiging heb gekregen en mijn lichaam veel moeite heeft weer te resetten toch samen met mijn vriend besloten dat we het hierbij laten en dat we maar boffen met 2 gezonde kinderen. ❤️
3 jaar geleden
Gefeliciteerd voor de vrouwen die weer zwanger zijn. :) Wij zien het nog echt niet zitten om weer in verwachting te raken. Moeilijke start gehad met onze zoon, PPD en veel bloedverlies gehad, waar ik nog steeds last van heb ivm lage HB. Wij hadden voor ik zwanger werd sowieso niet de wens dat we twee kindjes kort op elkaar zouden krijgen. Wij willen zelf graag dat de kleine het wat bewuster meemaakt en we vol de aandacht aan hem kunnen geven. Zeker nu ik zie hoe hij is, vind ik dat een fijn idee (volgens mij is het een gevoelig mannetje).
3 jaar geleden
Zijn er al weer meer zwanger? Ben benieuwd. Ik moet nog mijn eerste menstruatie krijgen, dus het is hier nog niet mogelijk. Daarnaast lijkt het ne erg pittig 2 baby's zo dicht bij elkaar