347 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op BabyE2021
ENORM! Ik had ook echt een heerlijke zwangerschap, geen kwaaltjes, was ook ...
Dit gebeurde dus bij een kennis van mij. Na de bevalling binnen 3 maanden weer zwanger dus 2 kinderen in 1 jaar gekregen, 1ste heel makkelijk, 2e een huilbaby. Was voor haar 1,5 jaar overleven… Maar goed hier hebben we een vrolijke man die niet altijd makkelijk is qua eten en slapen. We willen wel een 2e maar mag voor ons best even een paar jaar overheen gaan daar is ook niks mis mee 😉
2 jaar geleden
Zijn er veel die weer zwanger zijn! Leuk om te lezen. Zelf wil ik sowieso 9 maanden op en 9 maanden af zijn. Komende zondag hoopt de 9 maanden zijn. Je weet gewoon niet hoe snel je weer zwanger wordt hè 😀 vind het ergens wel mooi als je even moet wachten zodat de vreugde van je zwangerschap nog groter is.
2 jaar geleden
Reactie op Verwachtend
Zijn er veel die weer zwanger zijn! Leuk om te lezen. Zelf wil ik sowieso 9 ...
Mooi idee, maar juist deze zwangerschap geeft ons zoveel meer vreugde dan de vorige, terwijl we toen na 1,5 jaar zijn begonnen en ruim een jaar over hebben gedaan door miskramen en een afbreking. Nu dus na 4 maanden alweer zwanger. Nog steeds wel spannend, maar niet de teleurstelling van elke menstruatie en stond er veel relaxter in, want de tijdsdruk was er af. Het moeten hebben van een baby voelde ik niet, omdat ik een baby in mijn armen heb! Maar ik snap dat als alles voorspoedig loopt, je er zo in staat als jou. Wij hadden ook niet verwacht dat we dit allemaal mee moesten maken, wisten we dat wel hadden we uiteraard niet gewacht tot de oudste 1,5 was😉
2 jaar geleden
Reactie op Babywal
Mooi idee, maar juist deze zwangerschap geeft ons zoveel meer vreugde dan d ...
Nee precies. Wat mooi dat het nu zo is verlopen! Zo zie je dat het je wel gegeven moet worden😀. Geniet van je volgende zwangerschap 🤰
2 jaar geleden
Ik had een week geleden een positieve test, maar ik heb nu nog helemaal geen klachten. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat wel (misselijk, gevoelige borsten etc), dus ik ben een beetje bang dat het nu niet goed gaat (eerder twee miskramen gehad). Hebben andere mensen dit misschien ook zodat ik een beetje gerustgesteld ben? Fijne zwangerschap voor jullie!
2 jaar geleden
Reactie op J1988
Ik had een week geleden een positieve test, maar ik heb nu nog helemaal gee ...
Toevallig las ik gister een artikel waarin dit werd besproken als iets normaal en er dus niets aan de hand was!!! Heb je al wat vaker een test gedaan en blijft de streep mooi oplopen? ☺️
2 jaar geleden
Reactie op J1988
Fijn om te horen! 3 testen gedaan en dat leek er goed uit te zien…
Inmiddels zeker dat je zwanger bent?😃
2 jaar geleden
Reactie op J1988
Ik had een week geleden een positieve test, maar ik heb nu nog helemaal gee ...
Ik ben 2x zwanger geweest. Bij 1e helemaal geen enkele klacht hele zwangerschap niet. 2x al voor ik wist dat ik zwanger was klachten. Allebei jongens dus zegt ook niks. En allebei kern gezond! Misschien stelt je dat iets gerust?
2 jaar geleden
Ons dochtertje is 10 maanden maar moet er nu nog niet aan denken. Het was bij ons ook niet vanzelfsprekend, 9 maanden beroerd geweest en een heftige zwangerschap.. Maar onze wens dat we een tweede mogen krijgen is wel groot! Als ons dochterje een jaar is geweest zien we wel weer verder💗