347 Reacties
2 jaar geleden
Hier vandaag ook 16 weken ver! Na 2 jongens verw8en we nu een meisje 😍🤭 De jongste is 1mei 1 jaar geworden, Eind november is mijn datum. We kijken er ZO naar uit!
2 jaar geleden
Ik ben inmiddels alweer bevallen op 6-6-22 ☺️ Ze schelen iets meer dan een jaar en het valt me tot nu toe alles mee (even afkloppen) 😜
2 jaar geleden
Reactie op Ange lique
Ik ben inmiddels alweer bevallen op 6-6-22 ☺️ Ze schelen iets meer dan een ...
Van harte gefeliciteerd! Hoe heet het kindje?
2 jaar geleden
Reactie op Verwachtend
Van harte gefeliciteerd! Hoe heet het kindje?
Roef! En z’n grote zus heet Robijn ☺️
2 jaar geleden
Ik denk dat ik nu ook zwanger ben. Wel condoom in vruchtbare periode dachten we gebruikt. Maar ik had al dagen menstruatiepijn maar kwam maar niet. Dus toch maar een test gedaan en die was positief. Wel dankbaar dat het zo makkelijk gaat, alleen heel erg onverwacht. 😊
2 jaar geleden
Reactie op Verwachtend
Ik denk dat ik nu ook zwanger ben. Wel condoom in vruchtbare periode dachte ...
Dit is toch echt duidelijk positief, maar ik geloof het niet! 😅 net twee uur geleden de test gedaan.
2 jaar geleden
Reactie op Bananaan
Yes! Waarschijnlijk 22 maandjes leeftijdsverschil.
Grappig. Hebben we hetzelfde 😉
2 jaar geleden
8 maanden na mijn eerste bevalling alweer zwanger van de tweede. 26 september uitgerekend. Niet geheel volgens planning, maar meer dan welkom🥰
2 jaar geleden
Reactie op Verwachtend
Ik zag weer twee dames zwanger. Zelf ben ik nog steeds niet over uit. Wil s ...
Zelfde gevoel hierzo, wij wachten nog even, maar hebben het wel langzaam gehad over of we een 2e kindje willen en of ik dat zou willen. Het is allemaal pittig dus als we voor de 2e gaan dan wil ik wel dat ik dat doe voor de volle 100%. Net zoals bij de 1ste.
2 jaar geleden
Reactie op BabyE2021
Zijn er al meer dames bevallen? Ik ben nu 36.4 dus begint er weer aan te ko ...
Afgelopen vrijdag bevallen van een zoontje 💙