347 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op BabyE2021

Zijn er al meer dames bevallen? Ik ben nu 36.4 dus begint er weer aan te ko ...
28 juni bevallen van een dochter. Ze scheelt 1jaar en 1 maand met mijn jongste zoontje

2 jaar geleden

Reactie op BabyE2021

Zijn er al meer dames bevallen? Ik ben nu 36.4 dus begint er weer aan te ko ...
Nu 38.4… van mij mag ze komen! 🥰 Leuk om te zien dat er meer dames zwanger en/of al bevallen zijn! Hoe reageerden de dreumessen? Ik denk dat mijn zoontje (14mnd) echt nog te klein is om veel mee te krijgen… maar ben benieuwd hoe jullie ervaring hiermee is!

2 jaar geleden

Reactie op Emma-11

Nu 38.4… van mij mag ze komen! 🥰 Leuk om te zien dat er meer dames zwanger ...
Mijn zoontje van 13 maanden vind het heel interessant, alsof hij het toch soort van begrijpt. Wanneer ze ligt te huilen gaat hij kijken waar ze is. Pakt spuugdoekje en geeft die dan of sokjes als die in de box liggen. De speen wou hij wel zelf in zijn mond doen, maar dat lijkt ook op zijn eigen speen. En als ik met zijn zusje op de grond ga zitten komt hij kijken, wilt handje vasthouden en kusjes geven. Dus ik denk dat ze misschien toch meer snappen dan wij denken..

2 jaar geleden

Reactie op BizzyBee

Mijn zoontje van 13 maanden vind het heel interessant, alsof hij het toch s ...
Oh wat een hartverwarmende reactie. Nu verheug ik me nóg meer 🥰 Hoe is het voor zo’n kleintje om opeens de aandacht te moeten delen?

2 jaar geleden

Reactie op Emma-11

Nu 38.4… van mij mag ze komen! 🥰 Leuk om te zien dat er meer dames zwanger ...
Mijn dochter van bijna 14 maanden vindt haar 5 weken oude broertje mega interessant en als hij huilt dan wijst ze vaak naar hem, van, jullie moeten hem helpen, ze geeft hem graag kusjes, maar ze geeft hem net zo goed klapjes of wil dr vinger in z’n oog steken. Ze rukt soms ook z’n speentje of fles uit z’n mond, maar ze begint steeds vaker ook juist het speentje te brengen of het flesje terug te geven wanneer we zeggen dat het flesje voor haar broertje is. Als we flesje aan het geven zijn, wil ze ook nog wel eens proberen over hem heen te kruipen, dat mag natuurlijk niet en onze dochter laat zich niet zo snel nee zeggen, dus dat is dan echt blocken met de vrije arm. Hij ligt dan ook altijd in de box of bij een van ons, nooit op de grond of in een wipper ofzo. Iig niet als onze dochter ook wakker is 😅

2 jaar geleden

Reactie op Emma-11

Oh wat een hartverwarmende reactie. Nu verheug ik me nóg meer 🥰 Hoe is het ...
Deze heeft er niet zo'n last van. Maar kon zich altijd prima zelf vermaken ook. Alleen wanneer ik mijn handen vol heb, weet hij nu heel goed dat hij kattenkwaad uit moet voeren 😅

2 jaar geleden

Als ik de baby foto’s zo zie, kan ik niet wachten tot onze kleine geboren wordt! Hij/zij mag voor nu nog veilig blijven zitten, maar het mag soms best heel snel november zijn. Al wil ik de tijd met onze kleine dame nu ook niet vergeten hoor!

2 jaar geleden

Gisteren om 13:15 is onze zoon Zion geboren!🥰 Er zitten net geen 14 maanden tussen onze jongens🤭

2 jaar geleden

Ik ben ook weer zwanger. Uitgerekend eind maart. 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Verwachtend

Grappig. Hebben we hetzelfde 😉
Bij ons ook 22 maanden 😉

2 jaar geleden

Wat leuk dat er inmiddels weer nieuwe mama's zijn. Gefeliciteerd met jullie kleintjes! Ik ben nu 8+3 en heb gisteravond de eerste echo gehad. Uitgerekend eind februari 2023.

2 jaar geleden

Benieuwd; zijn er hier mama's die een hele zware zwangerschap gehad hebben, die het alsnog weer (snel) aandurven?

2 jaar geleden

Benieuwd; zijn er hier mama's die een hele zware zwangerschap gehad hebben, ...
Ja! Dit is een korte samenvatting : Ik ben 7 weken niet misselijk geweest 😅 vanaf week 35 de baby niet kunnen voelen en een te hoge bloeddruk gekregen waardoor ik vanaf toen elke dag naar het ziekenhuis moest voor controle. Bij 38+1 ingeleid en 2 dagen later een helse bevalling gehad. Dochter lag in voorhoofdsligging waardoor het heel moeilijk vorderde. Uiteindelijk feutale nood geconstateerd (hartje stopte) en ben ik volledig opengeknipt om haar te redden. Met mijn dochter gaat het super goed! 9maanden later was ik weer zwanger ☺️ zie op tegen de bevalling, maar heb er gesprekken over in het ziekenhuis.

2 jaar geleden

Benieuwd; zijn er hier mama's die een hele zware zwangerschap gehad hebben, ...
Yes me! Maar ik mag helaas nog niet ivm geconstateerde chronische ziektes tijdens de zwangerschap! Echt vette pech !!!!!

2 jaar geleden

Reactie op Meimamma

Ja! Dit is een korte samenvatting : Ik ben 7 weken niet misselijk geweest � ...
Jeetje, dat is heftig! Gelukkig gaat alles goed met je dochter. Valt de zwangerschap je deze keer wel mee? Zelf had ik HG en was vanaf week 6 tot bijna 42 weken heel erg ziek en sterk vermagerd. Mocht dit weer zo uitpakken weet ik eigenlijk niet hoe ik dat moet doen met nog een kleine erbij. De bevalling zelf was ook echt vreselijk veel wat fout is gegaan, maar ik beval liever dan dat ik zwanger ben.. Ik duim iig voor je dat je volgende bevalling makkelijker zal zijn 🤗

2 jaar geleden

Reactie op Cherlain

Yes me! Maar ik mag helaas nog niet ivm geconstateerde chronische ziektes t ...
Oh, wat vervelend zeg 😥 wanneer zou het medisch gezien weer mogelijk zijn?

2 jaar geleden

Jeetje, dat is heftig! Gelukkig gaat alles goed met je dochter. Valt de zwa ...
Heftig ook! Deze zwangerschap is tot nu toe zo anders! Ben wel even misselijk geweest, een week of 4 denk ik, maar 0 keer overgegeven 🙌🏼 ik hoop niet dat ik er nu opeens last van krijg nu ik dit schrijf haha. Mijn dochtertje kan lopen, waardoor ik haar amper meer hoef te tillen. Dat is wel heel fijn nu m’n buik groter wordt. Het meeste last heb ik van m’n bekken, maar dat had ik de vorige zwangerschap ook. We willen deze zwangerschap weer pas weten of we een jongen of meisje krijgen als de baby geboren is. Ik grap steeds dat het wel een jongetje moet zijn, omdat deze keer alles zo anders is. Maar met nog een meisje ben ik net zo gelukkig hoor!

2 jaar geleden

Oh, wat vervelend zeg 😥 wanneer zou het medisch gezien weer mogelijk zijn? ...
Ja erg stom 😓. Als mijn ontstekingswaarde rond de 50 zitten maar die zit nu op 4500🤣. Ik zit nu aan de prednison ook dus ik hoop dat ik over een half jaar weer mag. Maar die garantie krijg ik niet van mijn arts helaas..

2 jaar geleden

Jeeeeeeeeej, ik ook eindelijk weer 😍😍😍

2 jaar geleden

Reactie op juultje2020

Jeeeeeeeeej, ik ook eindelijk weer 😍😍😍
Gefeliciteerd 😍😍