13 Reacties
één jaar geleden
Onze oudste is nou 7 en we hebben haar (en de andere kids) nog nooit wakker gemaakt. Ze is vorig jaar voor het eerst uit zichzelf wakker geworden en hebben we samen op onze slaapkamer voor het raam naar het vuurwerk zitten kijken voor ongeveer 10min. De rest heeft gewoon lekker doorgeslapen, heerlijk!
Ze zijn de volgende ochtend toch ook weer gewoon vroeg wakker...
Wij maken er wel altijd met het avond eten een gezellige boel van en dan mogen ze samen met papa wat vuurwerk afsteken, en in de ochtend doen we een nieuw jaars ontbijt met kinder campagne 😅
één jaar geleden
Onze oudste is nou 7 en we hebben haar (en de andere kids) nog nooit wakker ...
Wat een leuk idee een nieuwjaarsontbijt!
één jaar geleden
We hebben onze oudste dochter altijd wakker gemaakt om vuurwerk te kijken. Maar we hebben kinderen die meestal - op nu beide een fase van slecht slapen na - heel makkelijk weer gaan slapen en soms uitslapen als het stil in huis blijft.
Dit jaar vieren we oud en nieuw bij mijn schoonouders en gaan we dus in de nacht terug naar huis. We zullen ze dit jaar dus ook gewoon wakker maken voor het vuurwerk omdat ze toch al wakker moeten worden. Maar moet eerlijk zeggen als we thuis waren geweest en ze sliepen eindelijk een keer had ik ze dit jaar door laten slapen.
één jaar geleden
Vanaf het moment dat ze er zelf graag wakker voor willen worden.
Bij mijn andere kinderen was dat rond 3 a 4 jaar.
Als mijn dochter van 2,5 uit zichzelf wakker wordt of we vieren het bij opa/oma(en gaan daarna weer naar huis), dan komt ze lekker mee kijken naar het vuurwerk.
Blijven we thuis en slaapt ze erdoorheen, ook prima.
één jaar geleden
Reactie op Maximumsnow
Wat een leuk idee een nieuwjaarsontbijt!
Jaa is ook echt heel leuk, we bakken lekkere broodjes en lekker fruit erbij en natuurlijk met z'n alle proosten met de kinder campagne van de hema in de campagne glazen dat vinden ze zo geweldig. Iets heel kleins en knulligs maar ze praten er nu al over 🥰
één jaar geleden
Ik maak ze zeker niet wakker. Mijn jongste 2,5 jaar gaat gewoon normale tijd naar bed. Mijn oudste is bijna 6, en die mag wel opblijven tot laat. Maar hij wil op een gegeven moment gewoon lekker naar bed, en dan laten we hem ook gewoon slapen. Mochten ze wakker worden, mogen ze altijd naar beneden. Maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd.
één jaar geleden
Mijn zoontje wordt al 3 nachten best paniekerig wakker van de knallen. Laat hem dan bij ons verder slapen. Hij benoemd dan in de ochtend dat er vuurwerk vanuit de wolken in zijn kamer komt.😢 dus hij associeert het met onweer.
Omdat hij er zo van schrikt hebben we besloten om hem wel zijn bedtijd naar bed te doen en dan iets voor 12 wakker te maken en hem voor te bereiden dat er dus veel vuurwerk komt en we ervoor aftellen.
Denk dat de nacht dan rustiger verloopt dan dat hij er paniekerig wakker van schrikt.