10 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben de klink eruit gehaald aan de binnenkant. Wel in de kamer gelegd. Gelukkig maar want laatst waaide de deur dicht toen ik in de kamer stond 😂
één jaar geleden
We zijn inmiddels over. Eigenlijk toen we besloten nog ff te wachten en t grote bed van de oudste, die nu van 1 pers naar een 2 pers is, op zolder te zetten. Wilde hij ineens dat bed. Nouja. Als ie er zelf over begint... traphekje in de hal gezet, bed zo gedraaid dat de hoge kant aan de buitenkant is zodat ie er niet uit kan vallen en hele kamer veilig gemaakt. En t gaat meteen vanaf eerste moment goed. Ledikant staat nog wel in de kamer. Die eruit halen is nog weer net een stapje verder. Zo kan ie langzaam wennen.
één jaar geleden
De kleine slaapt hier al een hele poos in een peuterbedje en zodra ze wakker is, gaat ze of naar onze kamer, de gang of roept.
Sinds een aantal weken heb ik het traphekje naar beneden weggehaald. Heel spannend vond ik dat. Maar het gaat super goed tot nu toe. Ze gaat niet alleen naar beneden. Blijft altijd netjes op de gang en roept als wij beneden zijn.