10 Reacties

één jaar geleden

Hier ook hoor... Meestal is hij ergens tussen 05:30 en 05:45 wakker

één jaar geleden

Eigenlijk weet ik niet precies hoe laat ze wakker wordt, want vaak zit ze ook gewoon stil te spelen met haar knuffels. Maar ga wel ergens tussen 08.00 en 09.00 bij haar naar binnen en dan moet je haar vaak nog wakker maken. Ze gaat hier 20.00 naar bed. Ze doet ook nog een middagdutje van 13.00 tot 14.30. Ik weet dat ik hier heel erg geluk mee heb. Dit terwijl ze tot 1,5 jaar een moeilijke slaper was 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Hier wisselt het best wel. De meeste avonden zal ze tussen 20:00-20:30 wel slapen. Ochtend is ze meestal rond 08/08:30 wakker. Als ze naar de psz gaat, maar ik haar 07:30 wakker. Soms slaapt ze smiddags nog een uurtje of anderhalf. Soms ligt ze die tijd gewoon wakker in bed te spelen.

één jaar geleden

19u15/19u30 in bed. Slaapt dan binnen het kwartier zelf in (maar nooit de hele nacht door hoor. Wordt standaard wakker rond 1u30 en is dan minstens een uur klaarwakker en aan het wenen en roepen voor knuffels. Op m'n schoot is hij rustig maar terug in bed is direct weer wenen. Flesje melk helpt wel maar op 2,5 jaar durf ik dit bijna niet toe te geven hier 🙈). Hij doet nog een middagdut van 12u30 tot 14u ongeveer. En s ochtends 6u30 wakker maar kan gerust nog een halfuur in bed rustig duimen, wat met z'n knuffels spelen, z'n bed rond rollen😃

één jaar geleden

Hier slaapt ze tegenwoordig slecht in en al helemaal niet uit 😅 Breng naar 19.00 naar bed (vroeger of later helpt ook niet voor het in of uit slapen) en word tussen half 5 en 6 ergens vaak huilend wakker.. dus lekker laten spelen in bed zit er niet in voor ons. heb al middag dutjes tijden geprobeerd te veranderen maar helpt niet, hopelijk is dit wel een fase 😅😅😅 tips zijn mega welkom.

één jaar geleden

Wat doen jullie als jullie kindje zo vroeg wakker wordt? Rond 5u? Opstaan..? 😣

één jaar geleden

Wakker: 7:00u a 7:30u Middag: 13:45u a 14:00u tot 15:00u a 15:30u Avond: Ergens tussen 20:15u en 20:45u In de week gaat ze 5 dagen van 8:30u tot 12:15u naar school (België). Ik laat haar tot max 15:15u a 15:30u slapen anders gaat ze pas tegen 21:00u slapen ‘s avonds en dat vind ik te laat. In het weekend slaapt ze ‘s middags rond 13:30u en dit dutje varieert van 1,5u tot 3u. Sinds ze naar school gaat slaapt ze ‘s nachts wel ineens door. Na 2,5 jaar is het eindelijk zover. 🙌🏻🙌🏻😂

één jaar geleden

19u maar soms wil hij pas 20u/20u30 slapen

één jaar geleden

Reactie op S01

Wat doen jullie als jullie kindje zo vroeg wakker wordt? Rond 5u? Opstaan.. ...
Ik troost haar, geef haar wat water te drinken en zeg dat het nog donker is dus bedtijd is nog niet voorbij. En dan gaat ze weer liggen.

één jaar geleden

Hier hebben we echt een slaapkop, als ik het zo lees.. Middag: 12.30/13.00 uur naar bed. 1,5 tot 2 uur slapen. Best heel lang nog, maar ze lijkt het nodig te hebben. Avond: 19.30/20.00 uur naar bed. Slaapt meestal pas een halfuur later omdat ze een boekje leest of tegen haar knuffels kletst. Vervolgens slaapt ze tot minimaal 07.00 uur. Met een kleine van nu 3 weken oud, ben ik op dit moment wel blij met het slaapritme van de oudste👌🏻