25 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Joanp

Nou onze dochter wil echt niet zonde luier. Soms krijg ik haar even op het ...
Mijn zoon vond de ongelukjes heel erg en dit zorgde ervoor dat hij niet meer in een onderbroek wilde. Wat ik nu doe is een onderbroek aan en daarover heen een luier. Dan voelen ze wel meer nattigheid door de natte onderbroek en worden ze meer bewust maar dan schrikken ze ook niet zo

één jaar geleden

Hier is de lol ook van het potje af. Maar bij de kinderopvang betrekken ze ...
Is ook mijn tactiek! Maar hij vraagt nu altijd heel zielig: "grote jongens ook kaka in pamper doen?" Lijkt alsof hij zich gefaald voelt en zich schaamt omdat hij nog in de pamper kaka doet. Ik kan het helaas niet ombuigen tot op het potje gaan...

één jaar geleden

Reactie op Honingzoet

Is ook mijn tactiek! Maar hij vraagt nu altijd heel zielig: "grote jongens ...
Dat is ook niet de bedoeling. En als je zelf op het potje gaat zitten? Ik vraag aan mijn zoon of hij op het potje gaat en dan wil hij niet. Ik ga dan zelf zitten en daarna gaan er allerlei knuffels op de pot 'plassen' en dan ineens wil hij zelf ook. Of met zijn lievelingsliedje voor de tv zetten, dat werkt op dit moment het beste.

één jaar geleden

Mijn zoon vond de ongelukjes heel erg en dit zorgde ervoor dat hij niet mee ...
Oh dat is misschien een goed idee want ze vind het dus ook heel erg als het fout gaat en word dan erg verdrietig ondanks dat ik zeg dat het helemaal niet erg vind

één jaar geleden

Nou mijn dochter van 2,5 wou tot 2 dagen geleden niks van het potje weten en opeens sinds gisteren zei ze zelf plasje doen en vanaf dat moment is ze thuis zindelijk en heeft ze geen ongelukje gehad 🎉🎉🎉