11 Reacties
8 maanden geleden
Nee al een paar maanden niet meer.. weigerde ze zelf. Ze is nog wel moe, want als we in de middag autorijden valt ze altijd in slaap. Soms laten we het dan maar even (max 10 minuten) maar dit heeft verder geen invloed op de nacht.
8 maanden geleden
M’n zoontje, helft van een tweeling, al weken om half 6 wakker 🥴. Maakt niet uit met of zonder middagdutje, standaard half zes want ‘dan is het licht’, zoals hij het zegt. Tja leg maar eens uit aan een 3 jarige dat het zomertijd is! Z’n zusje slaap rustig tot half 8, ik haal hem snel uit z’n bedje zodat hij haar niet wakker maakt. Middagslaapje soms wel en soms niet, maar dus ook zonder, half zes uit de veren. Hoop heel erg, ook voor jou, dat het snel weer verandert naar wat later 🙏🏼
8 maanden geleden
Reactie op Lauwz
M’n zoontje, helft van een tweeling, al weken om half 6 wakker 🥴. Maakt ni ...
Oh ja hier zegt ze ook inderdaad: het is licht!! Wanneer wordt het weer donkerder in de ochtend? 🥲
8 maanden geleden
Oh ja hier zegt ze ook inderdaad: het is licht!! Wanneer wordt het weer don ...
Dat duurt nog even ben ik bang, dat het weer sneller donker wordt… maar in principe moeten ze zich gewoon nog even omdraaien en verder slapen haha! Ze denken er alleen anders over. En onvermoeibaar hè de hele dag, wat een energie 😳
8 maanden geleden
Reactie op Lauwz
Dat duurt nog even ben ik bang, dat het weer sneller donker wordt… maar in ...
Ik heb gisteravond tegen haar gezegd dat ze in haar kamer moet blijven als ze wakker is. Dat ik haar kom halen. Ze heeft braaf geluisterd: riep nu om 05:15 “ik ben wakker!!!!!” (Een keer of 3/4). Helemaal niet handig met een baby die ook nog slaapt hahaha. Dus vanavond ook maar zeggen dat ze ook niet moet schreeuwen 😆🥲
8 maanden geleden
Haha je zo gaat dat hier ook! Zeker niet handig met een baby, dan heb je er straks twee die heeeel vroeg wakker zijn. Dat heb ik ook met de tweeling, ook in de nacht als er eentje wakker wordt. Nu even geen extra kamer beschikbaar, maar hopelijk in de toekomst wel. Hoop dat het snel beter gaat bij jullie! M’n zoontje kwam vanmorgen kwart voor zes, een kwartiertje later, er zit progressie in 🤣
8 maanden geleden
Oh ja op 1 kamer lijkt me helemaal lastig! Oh beter haha. Ik ben nu al blij met 6 uur 🥲😅
7 maanden geleden
Ik heb nu 2 avonden op rij gezegd dat ze me niet wakker mag maken, dat ze moet wachten tot ik naar haar toe kom. Toeval of niet maar ze heeft tot half 8 en 7 uur geslapen!