16 Reacties
één jaar geleden
Ik binge vooral series of zit uren op mijn telefoon. 😂
Maar ook:
- Naar de stad wat rondwandelen, iets eten en drinken.
- Naar de stad om te shoppen… voor mijn dochter.
- Ontbijt/lunch met een vriendin.
- Uitgebreid douchen/ een bad nemen.
- Boodschappen heel ontspannend zonder kinderen. 😂
één jaar geleden
Om me echt te vermaken/ te ontspannen ; lezen, een serie of film kijken, naar de kringloop lekker struinen, een wandeling maken of shoppen. Een lesje yoga volgen (maar dit is er door van alles en nog wat helaas al veel te lang niet meer van gekomen 😞)
Maar tja vaak als ik zonder kids ben is het toch snel oo even dit opruimen eerst, of even nog die was opvouwen of even dit nog doen. Dan is er vervolgens al zo veel tijd om dat ze dan eigenlijk of alweer thuis zijn of dat ik denk laat maar zitten die me time 😅🙈
één jaar geleden
Het huishouden, uitgebreid lunch maken voor mijzelf, voorbereidingen voor de rest van de week, boodschappen, kappers/nagel afspraken, soms even een programma terug kijken. Overige afspraken. Ik ben thuis met de kleine, hij gaat 2 ochtenden naar psz en 1 dag gaat hij altijd naar opa en oma. Ik heb dus redelijk wat tijd vrij maar is eigenlijk altijd wel vol gepland met dingen die moeten gebeuren. Vooral nu met de tweede opkomst 🤗
Badderen en bank hangen doe ik eigenlijk altijd in de avond als de kleine op bed ligt en alles is opgeruimd.
één jaar geleden
Wat een luxe 😅
Hier helaas geen vrije tijd.
Hij gaat alleen naar de opvang als ik werken ben.
De rest is hij gewoon bij mij.
Maar ik wist het toch wel als ik een keer eventjes geen kind om me heen heb.
Heerlijk pyama aan en op bed een film kijken, heerlijk met wat lekkere hapjes / popcorn👌
één jaar geleden
Zoon ging 4dagen per week naar de opvang, en terwijl ging ik werken. Nu hij deze week op school is gestart (🇧🇪) heb ik mijn werk tijdelijk gestopt zodat hij daar op zijn tempo aan kan wennen (hij gaat voorlopig halve dagen). Ik heb een lijstje met grotere klusjes die ik in huis wil gedaan krijgen en hier vlakbij is een sportschool die 1x per week op een interessant uur rugscholing geeft, dat ga ik mezelf wel gunnen denk ik. Verder: het huishouden 🤷🏻♀️
één jaar geleden
Ze gaat 2 ochtenden naar de psz.
Die tijd besteed ik meestal gedeeltelijk aan huishoudelijke klusjes die toch makkelijker gaan zonder kind in de buurt(badkamer schoonmaken bv). En ik doe ook altijd nog wat voor mezelf; even creatief aan de slag zoals naaien of even een serietje kijken.
één jaar geleden
Dat voelt echt nog als een droom, maar als ik tijd over zou hebben;
Massage
Lekker gaan lunchen/ koffietje drinken met een taartje
Vakantie uitzoeken
Shoppen
Fotoboeken maken
één jaar geleden
Huishouden, sporten, puzzelen (op paper en puzzels van 1000 stukjes), fotoalbums bijwerken en in (hun) dagboeken schrijven
één jaar geleden
Lekker dagje uit plannen met vriendinnen shoppen lunchen etc.
Of dagje lekker self care. Bad, netflix, haren verven, wenkbrauwen laten doen, kappertje en iets lekkers te lunchen voor mij alleen.
Maar vaak gaat zo'n dag op aan huishouden bijwerken en boodschappen. Maar 1x per kwartaal doe ik echt een dagje weg voor mezelf. Mamavrijedag.
één jaar geleden
Oef jaloers, heb dat helemaal niet momenteel. Als ik vrij ben, is mijn dochter altijd bij mij. Af en toe plan ik een dagje in om met vriendinnen af te spreken, dan doen we vaak al wel iets leuks als shoppen of een dagje spa. Ik sport op de zondagochtend. ‘s avonds na opruimen nog even boek lezen, of even een serie kijken. Deze topic zet mij wel aan het denken dat ik meer tijd voor mezelf moet nemen 🧐
MOD
één jaar geleden
Reactie op HLN92
Oef jaloers, heb dat helemaal niet momenteel. Als ik vrij ben, is mijn doch ...
Ik normaliter ook niet hoor, hoogstens een uurtje voordat ik m ophaal bij de opvang/oppas.
Maar die 6 weken zwangerschapsverlof was het echt genieten die 1.5e dag in mn eentje.