14 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Jojabo
Ik heb ook obesitas en inmiddels 30 weken zwanger van ons 2e kindje. Ik kri ...
Wat fijn!! Ik heb van mezelf een hogere bloeddruk dus daarvoor ook wel bang.. had bij mn dochter ook zwangerschapsvergiftiging (met 39+3 en toen 39+6 geboren).
Hoe heeft je omgeving gereageerd?
één jaar geleden
Ik heb ook overgewicht. Ben nu 27 weken zwanger van de tweede. Zowel eerste als deze zwangerschap gaat alles goed. Inderdaad extra controles en suikertest maar verder alles normaal. Denk wel dat het wat zwaarder is dan als je een ‘normaal’ gewicht hebt maar moet zeggen dat het alles goed verloopt.
één jaar geleden
Reactie op Colinea
Heel fijn dat alles zo goed gaat! Wat is jouw bmi?
Eerste zwangerschap 39 ofzo en nu (aan het begin van zwangerschap) 41
één jaar geleden
Reactie op Colinea
Oké! En mag je onder verloskundige bevallen of gynaecoloog?
Verloskundige
één jaar geleden
Reactie op Colinea
Fijn!!
M’n echo’s mogen ook gewoon bij de verloskundigenpraktijk en hoeven niet in het ziekenhuis. Maar heb een normale bloeddruk en alle uitslagen elke keer goed. Misshcien anders als dat niet goed zou zijn.
één jaar geleden
Ben nu pril zwanger van ons 2e kindje. Vanmiddag heb ik intake bij de verloskundige. En denk dat ik daarna ook weer bij de gynaecoloog onder behandeling kom ivm mijn flinke overgewicht. Ik heb dit absoluut niet als vervelend ervaren bij ons 1e kind. Extra controles en idd suikertest. Vond het wel fijn om juist in het ziekenhuis te bevallenen kijk er met een goed gevoel op terug