12 Reacties

één jaar geleden

Zoals mijn dochter ze slaapt niet meer middag ze is ook 10,5

één jaar geleden

Zoals mijn dochter ze slaapt niet meer middag ze is ook 10,5
Hoelaat breng je haar naar bed tussen de middag? En hoelaat wakker en in de avond naar bed ongeveer?

één jaar geleden

Hey mijn dochtertje is nu 10,5 maand doet sinds bijna 2maanden geen middag dutje meer gaat prima zo

één jaar geleden

Reactie op Babyymei2022

Hoelaat breng je haar naar bed tussen de middag? En hoelaat wakker en in de ...
Ze slaapt tussen 19:00-19:30 en ze is wakker om 19:00-19:30 normaal ze slaapt door maar die vorige twee dagen wordt ze wakker om melk te drinken rare 😅 En tussen 11-12 is haar eerste slaap ze slaapt tussen 10-45min en daarna probeer ik haar in haar bed om 15:00 voor de tweede maar het lukt niet blijft ze gewoon daar brabbelen en spelen en huilen dan haar ik haar eruit

één jaar geleden

Bij mijn zoontje was het zo. Toen ging ik 11 uur lunchen en dan 11:30 uur naar bed, vanaf 12 maanden lukte wel 11:30 uur lunchen en 12:00 uur naar bed. 2-3 uur geslapen en dan tussen 19:00-20:00 uur naar bed.

één jaar geleden

Mijn zoontje slaapt ook al een tijdje 1 middag dutje en die is nu 1 jaar en 1 maand en gaat altijd zelfde tijd naar bed van 10:00 tot uurtje of 12 slaapt hij vaak en dan gaat hij savond 19:15 weer naar bed ongeveer

één jaar geleden

Hier af en toe ook! Vandaag met oma ‘maar’ 1 dut gedaan van 2,5 uur. Wel drie pogingen gedaan in de ochtend, maar geen succes. Uiteindelijk heeft ze geslapen van 12.00 - 14.30 en viel ze om 19.15 weer in slaap. Prima!

één jaar geleden

Kindje bijna 11 maanden trouwens.

één jaar geleden

Fijn om te horen! Hier heeft hij vandaag van 13:00 tot 15:00 geslapen. Helemaal prima. We kijken het nu gewoon per dag aan wat nodig gaat zijn.

één jaar geleden

Zo fijn om te lezen dat er meer zijn die maar 1 dutje doen! Wij hebben 2 dagen geleden het roer omgegooid, want ons zoontje bleef maar wakker worden in de nacht en kwam dan soms heel moeilijk weer in slaap. Het ochtenddutje dus ineens cold turkey laten vallen en het gaat vooralsnog verrassend goed! Ons zoontje is niet chagrijnig (wat ik wel had verwacht) en hij heeft nu twee nachten doorgeslapen! 🥳 Gisteren in de ochtend wel even een powernap gedaan van 10 minuten, omdat hij toch wel moe werd, maar hij heeft het daarna gered tot zijn dutje. Hij slaapt nu van 12:30u tot 14:00u. Hopelijk blijft het zo goed gaan!

één jaar geleden

Ik had die fase ook. Dat ze echt dutjes weigerde. Ze is bijna 11 maandjes! Ik bied het nog wel aan het ochtend slaapje en middag slaap. Omdat ik merk dat ze het nodig heeft. Mocht het ochtend slaapje niet lukken breng ik er smiddags eerder naar bed. En mocht het smiddags niet lukken dan savonds eerst naar bed 😉 ik volg haar.

één jaar geleden

Ja mijn zoontje heeft nu toch ook echt weer 2 slaapjes nodig steeds! Ik heb alles los gelaten en kijk nu echt naar zijn behoeftes 😊