7 Reacties
茅茅n jaar geleden
Mijn zoontje rent door het hele huis en buiten vanaf 12,5 maand ong maar echt praten nog niet hoor meer brabbelen en wijzen dan komt er ; die/ mamamamama /dooei dan zwaait hij dat doet hij wel.
Ik denk dat elk kind ze eigen tempo wel aangeef. De ene is snel met eten andere is snel met lopen. Andere weer praten. Komt vanzelf wel.
茅茅n jaar geleden
Mijn dochter stapt ook nog niet. Laatst bij het cb liepen ze te zeuren dat kinderen met 13 maanden al moeten kunnen staan en lopen. Ik zei dat komt vanzelf wel. Ze is juist heel erg van het praten en woordjes zeggen.
Denk dat mijn dochter het heeft gehoord want daarna begon ze ineens met proberen. 3 weken later kon ze zichzelf optrekken en staan, maar dan wel op de teentjes.
Komt vanzelf allemaal, lekker op eigen tempo馃槈
茅茅n jaar geleden
Mijn jongste dochter van 14 maanden praat ook nog niet. Maar loopt wel al. Mijn dochter van 2 praat ook nog niet veel, maar is motorisch gewoon een stuk verder. Gok dat onze jongste dochter precies dezelfde weg volgt. Komt vanzelf wel! 馃槉
茅茅n jaar geleden
Ik werk in de kinderopvang en er is echt geen enkel kind dat met 14 maanden echt woorden zegt... brabbelen is zeker voldoende, tegen de 2 gaan ze duidelijk meer woorden gebruiken
茅茅n jaar geleden
Reactie op embeetjex
馃槀馃槀 dat is echt geen ramp hoor, die van ons ook nog niet. Die van ons krui ...
Hier is boekjes voorlezen bijna niet te doen. Zodra hij het boekje ziet wordt hij helemaal enthousiast en wil dan alleen maar bladeren of op het boek slaan. En dan wel zo snel dat ik niet eens wat kan aanwijzen of benoemen 馃槄
Boekje een beetje van hem vandaan houden is geen optie. Dat is een enorm drama 馃ぃ