15 Reacties

één jaar geleden

Wij hier ook hoor maar dan 1 fles in de avond voor het slapen gaan. Gewoon omdat ze het lekker vindt

één jaar geleden

Wij geven ook nog 2 flesjes van 90cc met 3 schepjes.. gewoon omdat ze het lekker vindt en omdat ze anders te weinig melkproducten binnen krijgt vind ik.. gewone melk drinken we zelf niet en vind het wel fijn nog om poeder in huis te hebben voor het geval ze ziek wordt en niks anders wil eten of drinken

één jaar geleden

Wij hier ook, aan de hand van wat ons zoontje gegeten en gedronken heeft op een dag bepalen we hoeveel hij in zijn fles voor de nacht krijgt. Soms 180+6, soms 90+3. Niks mis mee lijkt me 😊 als t kindje maar tevreden is en normaal groeit

één jaar geleden

Hier hetzelfde, onze zoon nu ook 15 mnd, krijgt 's ochtends als jij wakker wordt een fles 180+6 en 's avonds voor dat hij gaat slapen ook nog een fles van 180+6 als hij genoeg heeft laat hij 's avonds de fles met ongeveer 30 staan. Vind het belangrijk dat hij genoeg drinkt. Overdag drinkt hij namelijk ook niet echt veel. Eten doet hij bijzonder goed. Pas bij kb geweest en alles was prima, gewicht, lengte. Dus zolang hij het pakt laat ik het lekker zo. Bij m'n dochtertje nu 2,5 jaar ging het wat makkelijker, die ging bij 1 jaar netjes over naar halfvolle melk. Ik denk dat iedere kind zelf wel aangeeft wat hij nodig heeft.

één jaar geleden

Hier nog twee flessen ook. S ochtends en s avonds. Twee keer 150 met 5 scheppen en twee schepjes graan. Ze drinkt het heel graag dus ik vind het voorlopig nog prima

één jaar geleden

Wij geven ook nog 2 flesjes. In de ochtend en in de avond. Puur omdat hij het lekker vindt. Ik probeer wel iets meer water erbij te doen. In de ochtend drinkt hij het meestal wel Op, maar in de avond vaak niet meer. Consultatiebureau zegt dat het prima is, zolang we maar andere melkproducten aanbieden. Mijn zoon is niet gek van melk dus wij geven veel yoghurt of kwark.

één jaar geleden

Hier ook nog opvolgmelk omdat er anders niet voldoende wordt gedronken. S ochtends een papfles met granen en 180ml+1 schepje, s middags een fles van 180ml+1 schepje en s avonds 180ml+6 scheppen. Consultatiebureau vond het prima

één jaar geleden

Ik geef ook ‘s morgens en savonds nog een fles. Ik maak 180cc en het verschilt wat ze ervan drinkt. Ik heb wel nr2 aangehouden Ivm het suiker wat verhoogt in nr3 en nr4.

één jaar geleden

Jaa ze krijgt hier zelfs nog 4x opvolgmelk

één jaar geleden

Hier ook nog een fles savonds, van 210+7, deze gaat vaak op maar niet altijd. Hier slaapt hij heerlijk op. Toevallig laatst geprobeerd om eens niet te geven en om halfvolle melk te geven in plaats van opvolgmelk maar beide was geen succes dan valt hij niet in slaap en als hij eindelijk slaapt wordt hij nog tig keer weer wakker snachts. Hij zal t wel nodig hebben denk ik dan maar

één jaar geleden

Ja hoor hier ook! Hij krijgt voor het slapen s avonds nog een fles met meestal 4/5 schepjes afhankelijk van hoe hij heeft gegeten, als hij rond 22:00 nog een x wakker wordt ook vaak melk. Verder overdag wel gewone melk of ook melk nr 2 als hij weinig heeft gegeten. Drinkt naast z’n flessen ook niet mega veel dus ik vind het wel even goed. Is qua gewicht ook prima! Stiekem ook wel makkelijk de poeder zeker als we straks een maand op reis zijn!

één jaar geleden

Onze zoon heeft ook tot 18 maanden ofzo een fles opvolgmelk gehad. Zn darmen trokken gewone volle melk echt nog niet, spuitluiers waar je u tegen zegt 🙈 Hij wilde op een gegeven moment niet meer, liet zelf steeds meer staan. Je kant evt de fles van de dag proberen te vervangen met iets als drinkyoghurt? Dat luste die van mij erg graag, en dan de avondfles ophogen zodat ie met een lekkere volle buik naar bed gaat

één jaar geleden

Onze dochter krijgt bij haar middagslaapje een flesje havermelk, wel ietsje warm, maar zij drinkt dat ook heel goed. Misschien dat nog eens proberen? Wij geven voor het slapen gaan nog opvolgmelk fles :) sinds een paar weken lijkt ze door te slapen, ze is nu ruim 15 maanden.

één jaar geleden

Wij zijn toen overgestapt naar dreumesmelk van nestle. 2 flesjes ook nog. In de ochtend wanneer ze wakker is en in de avond voor ze gaat slapen. Ze is 15 maanden. Over de dag drinkt ze wel veel water

één jaar geleden

Hier voor het op bed gaan ook nog een fles, wij geven volle havermelk (Oatly)