13 Reacties
één jaar geleden
Wij gaan op Aira haar verjaardag naar de dierentuin. Ik weet dat ik alleen de cadeautjes leuk vond als ik jarig was maar de visite niet. Daarom hebben wij afgesproken om elk jaar iets leuks te gaan doen met Aira haar verjaardag. Op een bepaalde leeftijd kan ze dan zelf kiezen waar ze heen wil 🥰
één jaar geleden
Op zijn verjaardag zelf gaan we lekker met zn drietjes naar de dierentuin. Dat weekend erna vieren we zijn eerste verjaardag met vrienden en familie (35/40 pers.). Wel een grote groep maar gewoon lekker thuis dus hij kan ook gewoon naar bed als hij moe is. En verder geniet hij juist van feestjes en de aandacht, hij vindt dat super gezellig.
één jaar geleden
Wij nodigen onze gezinnen uit (we hebben in totaal 8 broers en zussen) en daar laten we het bij. Als we alle vrienden en familie uitnodigen hebben we een balzaal nodig. Vindt ik wat overdreven voor een verjaardag die zij zich niet herinnerd Feestje vanaf 14.30 uur, na het middagslaapje.
één jaar geleden
Wij vieren zijn verjaardag de zondag ervoor hij is op maandag jarig! En de dag zelf gaan we met gezin weg!
Zijn verjaardag is van 10 tot half 6 maar gaat ook gewoon slapen staat ook in de uitnodiging! Hoop dat het dus beetje verspreid komt!
één jaar geleden
Mijn is 19 mei jarig. Ik ga een feest thuis doen in de thuin dan zijn we met 24 vrouwen en kinderen op zaterdag middag. En in de week daarna gaan we alle 3 naar pairi diaza (dierenpark).
één jaar geleden
Mijn is 19 mei jarig. Ik ga een feest thuis doen in de thuin dan zijn we me ...
Als je een draagzak hebt raad ik je aan die mee te nemen. Is geweldig mooi park. Maar sommige stukken moeilijk met de buggy 😔
één jaar geleden
We vieren de eerste verjaardag enkel met de familie, partner zijn ouders en broer, mijn ouders, broer, zus en hun gezin, dat is alleen al 30 man.
We wonen op een appartement (flat) en vieren het bij mijn ouders. Wonen 5 min van ons en hebben een leuke tuin. 😁