75 Reacties

één jaar geleden

Wat ontzettend leuk, gefeliciteerd! Ons zoontje is van 17 mei. Ik heb helaas geen tips maar zou het liefst ook alweer een kleintje willen maar helaas is de man het daar niet mee eens… 🫣

één jaar geleden

Reactie op HannahCJ

Wat ontzettend leuk, gefeliciteerd! Ons zoontje is van 17 mei. Ik heb hel ...
Hier kwam t echt als een verrassing 🤣

één jaar geleden

Ik heb een zoontje van ondertussen 4 maanden en de oudste wordt over een maand 2. Tips.. goh ik neem alles met de dag. De ene dag is heel hectisch en de andere heel relaxed. Heb wel bewust 7 maand ouderschapsverlof opgenomen. Zo kan ik van allebei de kids genieten zonder me al te druk te moeten maken. De tijd vliegt... Wel af en toe echt eens een paar uur voor jezelf nemen! Maar ze zijn zo leuk samen en dat maakt alle gebroken nachten, zware dagen etc meer dan goed!

één jaar geleden

Reactie op L10W

Ik heb een zoontje van ondertussen 4 maanden en de oudste wordt over een ma ...
Ja ik heb niet echt verlof, ben zzp 🤣

één jaar geleden

Ja zeker! Heerlijk vind ik het🥰 ik heb een tweeling en 10 maanden later is onze oudste zoon geboren. Ik denk dat de belangrijkste tip is: blijf ontspannen! 💗 ik vond het juist heel fijn dat de kinderen ongeveer in dezelfde leeftijdsfase zaten. Ze vonden dezelfde soort dingen leuk en waren qua ontwikkeling ook redelijk gelijk. Gefeliciteerd en geniet er van! 🥰

één jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik zou het liefst ook nu weer een kleintje willen ben 9 mei bevallen. Maar is mentaal niet verstandig voor mij helaas. Maar gebruikten jullie dan niks? Haha …

één jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik zou het liefst ook nu weer een kleintje willen ben 9 mei ...
Jawel maar heat of the moment… je kent t wel 🤣

één jaar geleden

Hey, allereerst; gefeliciteerd! Mijn meiden schelen 14 mnd. Oudste 18 mnd en de jongste 4 mnd. Ik ervaar het alleen maar als "makkelijk". Ik vind het niet per se veel zwaarder met 2 kindjes. Het gaat hier als een geoliede machine 🤣 de 2e rolt lekker mee in het proces. Wel vond ik het einde van de zwangerschap héél pittig. Mijn oudste kon nog niet lopen, dus was veel tillen terwijl je hoogzwanger bent😅. Verder is dit de allerbeste keuze ooit geweest (bij ons was het bewust, alleen niet verwacht zo snel).

één jaar geleden

Reactie op Pandadroom

Hey, allereerst; gefeliciteerd! Mijn meiden schelen 14 mnd. Oudste 18 mnd e ...
Wat mooi om te lezen dit ❤️

één jaar geleden

Wat leuk! Mijn jongens schelen 16 maanden. Echt goed te doen, bij ons ook een bewuste keuze. Ik hoop dat ze strak veel aan elkaar hebben en leuk met elkaar optrekken. Mijn oudste kon gelukkig al lopen toen hij 1 was dus dat scheelde een hoop til werk.

één jaar geleden

Hier in april 2022 mama geworden van een dochtertje.. (3 weken te vroeg).. zelfde verhaal hier. Nu 8 weken zwanger.. ook niet verwacht dat het zo snel zou komen. Vind het ook echt spannend hoe dat zal zijn.. ben nu regelmatig misselijk en dan heb ik mijn man wel echt nodig met de kleine.. ben ook benieuwd hoe t gaat als ik hoogzwanger onze oudste dadelijk zal moeten tillen want ze zal dan waarschijnlijk nog niet lopen.. wel helemaal happy met het idee dat ze altijd samen zullen zijn en in leeftijd weinig schelen.. uitgerekende datum is nu de datum dat de oudste is geboren.. 🙈

één jaar geleden

Bij ons zit er 20 maanden tussen. Ik vind het soms erg zwaar, en soms is het weer prima te doen. Ik leef een beetje met de dag 😉 Maar met 1 kleintje is dat eigenlijk ook al zo. Wat ik vooral zwaar vond is dat ineens het hele fijne ritme dat we hadden met één kindje, weer helemaal overhoop ging. En ook minder is dat ze niet tegelijk slapen, dus die heerlijke tijd voor mezelf tijdens het middagdutje, is niet meer hahaha.

één jaar geleden

Nog 1 tip; zorg ervoor dat als je straks in de avond een ritme hebt met je zoontje, ook zo snel mogelijk gaat toepassen met de baby. Mijn oudste gaat al een hele lange tijd rond 19.00u naar bed. En nu de jongste ook al zo'n 2 maanden! Op het begin met een nachtvoeding ertussen natuurlijk. Inmiddels klokje rond. Maar dan heb je in de avond echt even tijd voor jezelf! Dat vind ik zelf wel heel belangrijk en fijn. Het gaat echt goed komen!!😊

één jaar geleden

Heehee gefeliciteeerd! hier mijn 2 meiden. Schelen 1.5 jaar. Als ik heel eerlijk ben vond ik de eerste 3 maanden wel zwaar. Was echt beetje overleven zeg maar. Nu was de 2e ook een zware zwangerschap (3 weken in het ziekenhuis met veel bloedverlies) en zware bevalling (keizernsee met 2L bloedverlies) wat mentaal best zwaar was. Waarschijnlijk was me 2e dochter daardoor ook heel veel aan het huilen en kon ik nergens meer heen. Hoe ik een super roze wolk had bij me eerst was dat een donkere wolk bij mijn 2e. Ik voelde me zo schuldig ten opzichte van me eerste dochter dat ik zo weining kon doen met haar en echt het gevoel dat ik me kleine meisje kwijt was. Nu 4 maanden verder is me 2e dochter veel rustiger geworden en smelt mijn hart als ik ze zo met zun 2e zie. Je kunt nu al echt de zuster liefde zien. Zit nu ook goed in het ritme en is het het beste wat me is overkomen :) maar nog steeds zitten er zware nachten bij met amper slaap. Mijn tip zou zijn probeer het niet allemaal alleen :) het word echt allemaal makkelijker en is dubbel en dwars waard!!

één jaar geleden

Gefeliciteerd! Tips neem een duo wandelwagen of kijk of je van je huidige wagen een duo wagen kunt maken.

één jaar geleden

Hi! Wat leuk, hier ook weer zwanger. Mijn zoontje is van 5 juni. Ik lees mee, alle tips zijn welkom😁

één jaar geleden

Mijn zoontje is van 14 mei en heb ook positieve zelf test gehad. Dinsdag eerste echo. Heb nog niet echt kwaaltjes alleen erg moe. Als ik het uitreken ben ik nu 7 weken. Het is beetje sneller als we wilde maar wel meer als welkom

één jaar geleden

Reactie op Babygirlofboys2022

Mijn zoontje is van 14 mei en heb ook positieve zelf test gehad. Dinsdag ee ...
Oh dan zitten we best dicht op elkaar qua kindjes! Wat leuk!! Zou je het leuk vinden om in contact te komen? Via fb of zo

één jaar geleden

Reactie op Lisaenfabian

Gefeliciteerd! Tips neem een duo wandelwagen of kijk of je van je huidige w ...
Heb je tips welke duo wagen?

één jaar geleden

Reactie op Kommaarsnel

Hi! Wat leuk, hier ook weer zwanger. Mijn zoontje is van 5 juni. Ik lees me ...
Oh wat leuk!!! ❤️❤️