23 Reacties

één jaar geleden

Ik heb een tweeling van 16 maanden en ben nu zwanger van de 3e. Ik vind die twee prima te doen dus durfde een derde ook wel aan. Succes met je keuze!

één jaar geleden

Wij willen volgende maand ook gaan beginnen voor een 2e. Ik vind het ook enorm spannend, vooral ook of het te doen is 2 kindjes. Vind de combi kindje, werken en huishouden soms best al veel. Maar de wens voor een 2e is wel heel groot. Ons eerste kindje is ook heel gemakkelijk, dat is natuurlijk 0 garantie voor het wondertje wat daar hopenlijk bij komt.

één jaar geleden

Reactie op Wensmama

Wij willen volgende maand ook gaan beginnen voor een 2e. Ik vind het ook en ...
Klopt dat heb ik ook

één jaar geleden

Ik heb een zoontje van 15 maanden en ben nu 13 weken zwanger van de 2e! Ik vind het ook mega spannend maar wil ook heel graag een broertje of zusje erbij:)

één jaar geleden

Wij zijn al een paar maanden aan t proberen, helaas nog geen geluk tot nu toe. Na een hg zwangerschap zie ik erg op tegen zwanger zijn, maar ik wil super super graag nog in ieder geval 1 broertje of zusje voor onze zoon!

één jaar geleden

Mijn kindje is nu 16 maanden en de tweede komt al in november 👏

één jaar geleden

Reactie op Bootjee

Mijn kindje is nu 16 maanden en de tweede komt al in november 👏
Hetzelfde hier ook😁

één jaar geleden

Eind oktober verwachten wij onze tweede zoon! Mijn eerste zoontje is dan net geen 1,5 jaar. Ik vond het persoonlijk niet spannend, voelt gewoon alsof het zo moest zijn. Alleen begin van deze zwangerschap was ik een beetje angstig of het wel goed was omdat het zo snel ging, gelukkig lijkt alles top 😊

één jaar geleden

Wij hebben 2 kids met 22 maanden er tussen. Was van mn 2e zwanger toen de eerste 1 jaar en 3 maanden was ongeveer. Dus eve oud als mn 2e nu haha. Maar wij wouden graag kort op elkaar. Alleen was bij mij de zwangerschap van de 2e echt zwaarder lichamelijk. En was t ook ff pittig het eerste jaar vooral. Daarna zoals nu is t echt heel erg genieten hun 2 samen.

één jaar geleden

Zoontje van 16 maand en ondertussen een dochter van bijna 3 weken. Ik vond het ook ontzettend spannend, maar de newborn fase is tot nu toe goed te doen! Grote broer is super lief en wilt steeds kusjes geven en aaien. Ik vind alleen de mom guilt erg lastig, en soms mis ik de oudste. Maar ik denk dat dat erbij hoort en vanzelf beter word!

één jaar geleden

Wij zijn al een paar maanden aan t proberen, helaas nog geen geluk tot nu t ...
Hoera vandaag dan toch een positieve test in handen! Opnieuw uitgerekend voor eind mei! ♥️

één jaar geleden

Hoera vandaag dan toch een positieve test in handen! Opnieuw uitgerekend v ...
Proficiat 🥳

één jaar geleden

Hoera vandaag dan toch een positieve test in handen! Opnieuw uitgerekend v ...
Wat leuk! Gefeliciteerd!! Ik bericht even, omdat ik in een soort zelfde situatie zit. Vorige zwangerschap was ook een HG zwangerschap en daarom kijk ik op tegen een volgende zwangerschap. Inmiddels nu 5,5 zwanger en uitgerekend van de tweede en voel me tot nu toe goed. Ben alleen heel bang voor wat komen gaat. En aan de andere kant maak ik me zorgen dat ik nog weinig klachten heb😅 Hoe is dit bij jou? Hoe kijk jij er nu tegenaan?

één jaar geleden

Super leuk! En misschien een brutale vraag aan de gene waarbij een 2e al op komst is en ook aan de gene die nog twijfelen, speelt de twijfel een rol door het financiële gebied ? En de dames die al zwanger zijn maken jullie je daar druk om of ? Ik stel mezelf namenlijst zoveel eisen terwijl dit echt een grote droom is! Ik zou een tweede natuurlijk ook kunnen geven wat ik de eerste gaf maar we willen toch nog iets meer vlees op ons botten al is dat in deze tijd iets moeilijker heb ik het idee..

één jaar geleden

Super leuk! En misschien een brutale vraag aan de gene waarbij een 2e al o ...
Bij ons niet maar ik weet dat het hier zonder problemen kan. Als we het wat minder zouden hebben dan zou het misschien wel een ding zijn.

één jaar geleden

Reactie op RoxF

Wat leuk! Gefeliciteerd!! Ik bericht even, omdat ik in een soort zelfde si ...
Ten eerste jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Ik ben nu 6+1 waarschijnlijk, niet helemaal duidelijk door onregelmatige cyclus, maar heb sinds een kleine week wel weer last van misselijkheid. Het is gelukkig (nog) lang niet zo erg als de vorige keer, ik kan tot nu toe nog wel eten en vaak de misselijkheid wel weg eten. Maar volgens mij was dat de vorige keer met dit termijn niet anders. Heb wel t idee dat t met de dag erger wordt, zo vind ik sinds eergister steeds meer geuren vies en zit ik dus ook steeds meer te kokhalzen.. maar tot nu toe niet overgegeven, dus dat is al fijn! Nog altijd heel nerveus als ik denk over wat komen gaat, vooral omdat ik nu nog een kindje heb waar ik voor moet zorgen.

één jaar geleden

Wij hebben t geluk dat geld voor ons geen probleem is, dus hier hoeven wij ons niet druk over te maken. Kan me wel voorstellen dat dit meespeelt in je keuze als je het niet zo breed hebt.

één jaar geleden

Hier ook zwanger van de tweede, komt over een paar maandjes. Ik maak me niet druk over financiën. Wat helpt, is dat we veel spullen krijgen van collega's die al 'klaar' zijn , marktplaats afspeuren, babygoed, en ook creatief denken. Niet alles hoeft perfect zoals de kinderkamer. Doen met de dingen die je in huis hebt zoals op zolder, aankleding hergebruik ik met wat aanpassing gewoon. Vinted! En kleding hergebruiken van kindje een. Ik zou mijn dochter bijv ook best een Dino shirt aandoen van mijn zoon en dan een roze shirtje erbij ofzo. Maar tip, als je het niet breed hebt, is het misschien wel handig om nog even te wachten totdat eerste kind geen commode of ledikant meer nodig heeft. Die moesten wij dus wel dubbel hebben.. maargoed als je die ergens goedkoop op de kop kan tikken is t misschien geen issue.

één jaar geleden

Reactie op MamaLi90

Hier ook zwanger van de tweede, komt over een paar maandjes. Ik maak me ni ...
Dankjewel voor je reactie, het is niet dat we het niet breed hebben want we kunnen toch wat sparen, leuke dingen doen , normaal boodschappen doen en kleding kopen, alleen misschien dat we onszelf best hogen eisen stellen qua sparen en verdienen, laat ik het zo zeggen :)

één jaar geleden

Onze zoon is momenteel 16 maanden oud en in februari komt onze 2e. Wij kijken er ontzettend naar uit! :)