16 Reacties

één jaar geleden

Ik had het ook, gelukkig gingen de nachten wel goed maar overdag was het de hele dag mopperen.. nu nog heel soms als ze net iets verkeerd kauwt. Maar verder gaat het gelukkig goed. Je ziet nu 3 flinke punten van kiezen en daar tussen nog een klein beetje tandvlees haha

één jaar geleden

Sterkte! Hier al iedere keer last van tandjes dus dat wordt nog wat als de kiezen ook komen

één jaar geleden

Reactie op rianne123456

Sterkte! Hier al iedere keer last van tandjes dus dat wordt nog wat als de ...
Haha thanks het is echt bizar. Wist niet dat alles tegelijk kon komen ook. Zijn we er hopelijk wel weer voor een lange tijd vanaf.

één jaar geleden

Hahaha kiezen?! Onze zoon krijgt net zn derde voortand 🤣 hij heeft er nu twee onder en een streepje boven.. Grappig om te lezen hoe verschillend dat kan zijn. Voor jullie iig sterkte deze nachten 😘

één jaar geleden

Hier volgens mij 2 tegelijk. Durf niet echt te voelen want hij bijt nogal hard🤣 Gelukkig hier niet al te veel last van in de nacht

één jaar geleden

Hahaha kiezen?! Onze zoon krijgt net zn derde voortand 🤣 hij heeft er nu t ...
Haha ja hij is wat aan de trage kant in z'n ontwikkeling maar die tanden zijn echt niet normaal. 🤣 hij had met 6 a 7 maanden al 8 tanden.

één jaar geleden

Reactie op Ourbabyjourney❤️

Hier volgens mij 2 tegelijk. Durf niet echt te voelen want hij bijt nogal h ...
Hier durf ik ook niet te voelen hoor haha. Ik zie t gewoon als hij hard huilt en dat doet hij veel deze dagen. Vanacht was gelukkig iets beter.

één jaar geleden

Hahaha kiezen?! Onze zoon krijgt net zn derde voortand 🤣 hij heeft er nu t ...
Hahaha dit is precies wat ik dacht 🤣

één jaar geleden

Hier ook 2 tegelijk, vooral in de nacht lijkt hij echt pijn te hebben. Zo zielig! Overdag is hij wat humeurig en hangerig maar dat gaat nog wel. Eet ook erg slecht maar drinkt gelukkig nog wel goed! Sterkte voor ons! ♥️

één jaar geleden

Hier ook een meisje van net 1, die al met haar 4e kies bezig is. Ook elke keer erg veel last (vooral ‘snachts). Wat hier goed hielp was een paracetamol zetpil voor het slapen (en niet pas ‘s nachts als het huilen al begonnen was)

één jaar geleden

Is detinox niet iets voor in de nacht? Dat verdooft de boel een beetje..

één jaar geleden

Reactie op MamaSann

Is detinox niet iets voor in de nacht? Dat verdooft de boel een beetje..
Ja smeren we ook al. In overleg met de huisarts toch een zwaardere Paracetamol gebruikt nu voor max 3 dagen. Hij is wel 1 maar nog geen 10 kilo dus gebruikte toch de 120 mg nog. Dus ik hoop voor een betere nacht.

één jaar geleden

Hier ook een meisje van net 1, die al met haar 4e kies bezig is. Ook elke k ...
Stinkt ze ook zo ontzettend uit haar mond. Volgens huisarts normaal, maar die lucht is echt niet te harden 🤣

één jaar geleden

Reactie op Moeke1995

Stinkt ze ook zo ontzettend uit haar mond. Volgens huisarts normaal, maar d ...
Hahah ik dacht dat het aan mijn zoontje lag, maar die stinkt ook zo uit zijn mond🤣

één jaar geleden

Reactie op Ourbabyjourney❤️

Hahah ik dacht dat het aan mijn zoontje lag, maar die stinkt ook zo uit zij ...
Ja ik wist ook niet dat dat er bij hoorde maar volgens de huisarts heel normaal bij doorkomen van tanden/kiezen

één jaar geleden

Reactie op Moeke1995

Stinkt ze ook zo ontzettend uit haar mond. Volgens huisarts normaal, maar d ...
Heel af en toe, maar valt hier gelukkig mee!