Is het normaal dat er 4 kiezen tegelijk komen? 😅😅
Even klagen hoor. Echt terror nachten achter de rug en ik dacht al pff wat heftig dat die ene kies zo zeer doet. Elke keer van 10 tot 3 wakker en veel huilen 😵💫 Maar ik begrijp nu dat hij zoveel pijn heeft arm mannetje. ❤️🩹 Voor iedereen die in t zelfde schuitje zit. Je bent niet alleen snachts😴
Ik had het ook, gelukkig gingen de nachten wel goed maar overdag was het de hele dag mopperen.. nu nog heel soms als ze net iets verkeerd kauwt. Maar verder gaat het gelukkig goed. Je ziet nu 3 flinke punten van kiezen en daar tussen nog een klein beetje tandvlees haha
Hahaha kiezen?! Onze zoon krijgt net zn derde voortand 🤣 hij heeft er nu twee onder en een streepje boven..
Grappig om te lezen hoe verschillend dat kan zijn.
Voor jullie iig sterkte deze nachten 😘
Hier ook 2 tegelijk, vooral in de nacht lijkt hij echt pijn te hebben. Zo zielig! Overdag is hij wat humeurig en hangerig maar dat gaat nog wel. Eet ook erg slecht maar drinkt gelukkig nog wel goed! Sterkte voor ons! ♥️
Hier ook een meisje van net 1, die al met haar 4e kies bezig is. Ook elke keer erg veel last (vooral ‘snachts). Wat hier goed hielp was een paracetamol zetpil voor het slapen (en niet pas ‘s nachts als het huilen al begonnen was)
Is detinox niet iets voor in de nacht? Dat verdooft de boel een beetje..
Ja smeren we ook al. In overleg met de huisarts toch een zwaardere Paracetamol gebruikt nu voor max 3 dagen. Hij is wel 1 maar nog geen 10 kilo dus gebruikte toch de 120 mg nog. Dus ik hoop voor een betere nacht.