15 Reacties

één jaar geleden

Morgen even terug gaan bij de huisarts , zo te lezen geen verbetering

één jaar geleden

Geef je toevallig nog borstvoeding? Of ken je iemand in je omgeving? Paar keer per dag druppeltje melk in t oortje doen en was hier zo over. Ik zou bij sufheid wel altijd bellen. Als het ‘gewone’ ziekte moeheid is dan is het wel logisch. Zo’n lichaam is hard aan het werk

één jaar geleden

Wij hebben dit ook gehad. Paasweekend leek het beter te gaan na al een week koorts. Iedere keer kwam de koorts later op de dag weer terug. Helaas vorige week dinsdag weer op moeten halen vanwege iedere keer opkomende koorts. Toen dokter weer gebeld omdat we de week daarvoor niks kregen. Nu aan de antibiotica. Ik zou nog een keer dokter gaan. Bespaard je een hoop dagen een zieke baby en onzekerheid.

één jaar geleden

Mijn zoontje pas oorontsteking gehad en heb antibiotica kuur gekregen toen was het gelukkig na 2 dagen over. Had ook extreem hoge koorts op advies van huisarts moest ik toen iets vaker een zetpil geven

één jaar geleden

Mijn dochter had aan beide oren oorontsteking. Inderdaad hoge koorts van 41,5 graden, veel drinken en slapen. Wij hebben toen ook antibiotica gekregen en daar knapte ze met 2 dagen al heel goed van op. Bijeffect was dat ze op een dag wel 10x moest poepen en de billetjes helemaal kapot had wat zorgde voor weer nieuwe pijn.

één jaar geleden

Vragen naar antibiotica! Wij zijn meerdere keren terug geweest naar de huisarts en werden elke keer weg gestuurd met het is een beetje rood. Na de antibiotica een heel vrolijk kind terug gekregen zonder oorpijn

één jaar geleden

Ons zoontje heeft de laatste 2 maanden 3 keer oorontsteking gehad waarvan 2 keer aan allebei de oortjes. Onze huisarts geeft pas antibiotica als allebei de oren zijn ontstoken

één jaar geleden

Ik heb t vermoeden dat mijn dochter ook oorontsteking heeft. Huilen, niet slapen, vocht uit oor. Gelukkig eet en drinkt ze nog wel (niet van harte) Nu valt het me op dat het soms lijkt alsof ze een schok krijgt en begint dan keihard te krijsen, na 1 minuut is het weer over. Hoort dat er ook bij?🤔

één jaar geleden

Reactie op 123fi

Ik heb t vermoeden dat mijn dochter ook oorontsteking heeft. Huilen, niet ...
Misschien een pijnscheut? Zou anders zoiezo even naar de dokter gaan😘

één jaar geleden

Misschien een pijnscheut? Zou anders zoiezo even naar de dokter gaan😘
Oja zou zeker kunnen... ze had net ook 39.8 koorts dus kijk het vannacht even aan en als ze morgen ochtend nog steeds zulke hoge koorts heeft ga ik zeker even bellen... arme kindjes he 😪

één jaar geleden

Reactie op 123fi

Oja zou zeker kunnen... ze had net ook 39.8 koorts dus kijk het vannacht ev ...
Jaa super zielig! Beterschap😘

één jaar geleden

Reactie op 123fi

Oja zou zeker kunnen... ze had net ook 39.8 koorts dus kijk het vannacht ev ...
Niet te lang wachten 😉 Ons zoontje kreeg vorige week last van z'n oor en toe n het vrijdagavond begon te lopen wisten we zeker dat het een ontsteking was. De ene dag koorts, de andere dag niet. Daarom twijfelde ik ook steeds om naar de huisarts te gaan. Toch net te lang gewacht, want het ontstekingsvocht heeft voor krentenbaard gezorgd 🙈 Hij zit nu op dag 3 van de antibiotica en het loopoor is inmiddels gestopt. Veel beterschap voor je kleintje!

één jaar geleden

Net toch bij de HA geweest. Vanmorgen vond ik haar in haar eigen kots in bed en de koorts was ook weer terug 😔 arm schaap. Huisarts raad me aan om haar vannacht 2x wakker te maken om te zien of ze alert is maar dit druist eerlijk gezegd een beetje tegen mijn gevoel in. Ze is verder vrolijk en alert. Slaapt wel een stuk meer en vast voedsel komt er gelijk weer uit. Wat zouden jullie doen? Wakker maken vannacht?

één jaar geleden

Reactie op 123fi

Net toch bij de HA geweest. Vanmorgen vond ik haar in haar eigen kots in be ...
Jaa als dat geadviseerd werd zou ik dat persoonlijk wel doen. 😘

één jaar geleden

Reactie op 123fi

Net toch bij de HA geweest. Vanmorgen vond ik haar in haar eigen kots in be ...
Ja zou ik wel doen. Lijkt me niet fijn als ze moet overgeven en ze daar een hele nacht in ligt (dus alleen dat al). Je kan wellicht ook iets doen wat niet gelijk wakker maken is? Even over bolletje aaien om een reactie te krijgen.