10 Reacties
één jaar geleden
Wij rijden voor ons werk heel vaak lange stukken en hebben paar maanden geleden haar stoel omgedraaid. Ze vind het nu weer een stuk leuker, ze ziet meer en is inderdaad makkelijker voor ons met dingen aangeven, even kiekeboe spelen en dergelijke! Zou lekker je gevoel erin volgen, voelt het niet fijn, is hij zo weer omgedraaid 😊
één jaar geleden
Volgens mij mag het ook vanaf 9 kilo. Wij hebben het in ieder geval gedaan vanaf dat ze een jaar was en ik vind het wel fijn dat ik even achterom kan kijken hoe het met haar gaat
één jaar geleden
Wij hebben sinds 2 weken ook het stoeltje gedraaid. Vooral omdat hij gewoon klem zat met z'n voetjes.
één jaar geleden
Advies van de who is recent zelfs aangepast naar achterwaarts vervoeren tot 2 jaar, omdat het zoveel veiliger is. Wij gaan dit dus ook doen. Ik zou dus andere manieren bedenken zoals speelgoed om het achterwaarts vervoeren leuker te maken.
één jaar geleden
Advies van de who is recent zelfs aangepast naar achterwaarts vervoeren tot ...
Wij wilden dit bij de eerste ook zo doen, maar op een gegeven moment had ze er echt last van dat haar benen zo dubbelgevouwen zaten. Hoe gaan jullie daar mee om?
één jaar geleden
Reactie op Minimi 1 En 2
Wij wilden dit bij de eerste ook zo doen, maar op een gegeven moment had ze ...
Ligt misschien aan welke stoel je hebt? Onze zoon is vrij lang (84 cm) maar heeft nog ruimte zat. Wij hebben de maxi cosi Pearl 360
één jaar geleden
Ligt misschien aan welke stoel je hebt? Onze zoon is vrij lang (84 cm) maar ...
Wij hebben een joie i spin, maar daar kon ze echt niet tot 2 jaar inzitten, vgm konden we het nog rekken tot 1,5 jaar.