8 Reacties

één jaar geleden

Volg...

één jaar geleden

Ik denk echt niet dat het iets is wat je verkeerd doet. Sommige kindjes zijn nu eenmaal echt een mama’s of papa’s kindje. Ons zoontje is echt een mama’s kindje. Het is denk ik niet iets wat ik doe, het is gewoon natuurlijk zo gegroeid ofzo. Trekt vanzelf wel weer bij, denk ik 😉.

één jaar geleden

Ik denk juist dat het iets goeds is! Jij bent blijkbaar zo betrouwbaar dat je dochter weet dat jij altijd terug komt. Zou dat het ook kunnen zijn? 🤗

één jaar geleden

Reactie op An_2021

Ik denk juist dat het iets goeds is! Jij bent blijkbaar zo betrouwbaar dat ...
Ik ben het eens met deze opmerking. Je kindje weet dat jij er altijd bent en toch nooit echt weggaat. Maar papa daarentegen is veel vaker weg en wanneer komt hij nou weer terug? Daarnaast hebben kinderen soms ineens een verandering naar favoriet persoon. Dat kan soms mama heel erg zijn en dan weer even papa en dat is allemaal prima. Mijn zoontje is nu ook veel meer op papa gericht en ik ben blij dat daardoor hun band nog sterker wordt. Ik zie wel weer wanneer hij naar mij toe komt 😊

één jaar geleden

Of ze is zo enorm goed gehecht dat ze weet dat je terug bij haar thuis komt 💜💜💜

één jaar geleden

Heeel herkenbaar! Als dan me man binnenkomt word ze helemaaaaal blij en gelijk lachen en als die weggaat huilen. Als ik thuiskom als ik ff weg ben geweest lijkt het wel of ze denkt oh heb je haar weer..😅 ik zie het maar van mama is er toch altijd wel en papa niet. Vind het wel leuk om te zien dat ze blij word van haar vader, ze zou ook wel iets blijer mogen zijn dat ik haar eten geef en een schone luier 😂

één jaar geleden

Heeel herkenbaar! Als dan me man binnenkomt word ze helemaaaaal blij en ge ...
Precies dit dus! Het grappige is wel dat als ze slaap heeft wel mij opzoekt.

één jaar geleden

Reactie op NaD'aa

Precies dit dus! Het grappige is wel dat als ze slaap heeft wel mij opzoek ...
Klopt, voelt dan toch veilig!