8 Reacties
één jaar geleden
Ja blijven aanbieden, helaas ook nog de goude tip niet gevonden.
Wij geven nog 4 flessen van 180 omdat ze hier dus totaal nog weigert te eten.
We hebben het advies gekregen om echt een paar dagen dezelfde smaken aan te bieden.
één jaar geleden
Reactie op ks_baby
Ja doe ik ook.. ben ook echt terug gegaan naar pureren.. maar zelfs dat eet ...
Waarom moet je daar bang voor zijn, je kan er toch niks aan doen.
Wat ik al zei, mijn dochter eet helemaal niks ook geen gepureerd.
één jaar geleden
Ik herken het helemaal en zit ook echt even met mijn handen in het haar hoe ik dit moet aanpakken. Ze moet meer eten omdat ze iets te licht is maar sinds twee weken is het een drama. Gepureerd voedsel eet ze dan dus wel zoals potjes, geprakt fruit, kwark, yoghurt etc. Als ze brood ziet wordt ze al boos en is het gelijk weigeren of wel de mond open doen, maar dan het direct uitspugen. Straks hebben we haar weer eens met ons laten avondeten, dat wilde ze ook niet. Ze wil dus geen eten waarop ze moet kauwen. Ze krijgt wel het ene na het tandje erdoor dus misschien heeft dat ermee te maken, maar het is echt een strijd en we weten ook even niet hoe we dit moeten aanpakken.
één jaar geleden
Mijn dochtertje was al niet een goede eter maar de laatste week eet ze ook vrijwel niks meer. Ik krijg er 1 banaan 1 cracker en wat yoghurt in verder echt niks meer. Flesjes wil ze heel graag en die was ik juist ah afbouwen maar ja ze moet wel wat binnen krijgen. Ik heb ook het idee dat ze wat ah afvallen is… lees mee en hoop de gouden tip voorbij te zien komen…
één jaar geleden
Reactie op Koetje1
Mijn dochtertje was al niet een goede eter maar de laatste week eet ze ook ...
Nou precies dit hebben wij ook. Ze eet een banaan cracker en yoghurt. En wij wilden ook de flesjes afbouwen gezien ze 1 wordt. Maar die vindt ze nog wel geweldig plus wij geven het omdat we niet willen dat ze honger lijdt. Het is wel een stevige meid dus en we merken ook niet dat ze af valt. Maar ik merk nu pas hoe frustrerend het is wanneer je baby niet wil eten 😂 voorheen begreep ik dat nog niet.
één jaar geleden
Hier precies hetzelfde. Onze zoon is net 1 geworden, altijd slechter eter geweest maar nu nog slechter, hjj drinkt 3x 180+6 op een dag maar afgezien daarvan... Soms een half potje, een cracker, 1 aardbei, paar framboosjes, yoghurt wat hij eerst heel lekker vond wil hij ook niet meer. Met ons mee eten lukt helemaal niet.. duurt al 3-4 weken. Geen tips maar wel herkenning!