11 Reacties

één jaar geleden

Misschien kun je dit beter op het algemene forum plaatsen dan in de geboortegroep? Dan lezen meer mensen het

één jaar geleden

Misschien haal je hier inspiratie uit! https://community.24baby.nl/forum/mama-jij/watvoor-werk-doe-jij-oP1722?utm_source=24Baby&utm_medium=app

één jaar geleden

Ik volg even, hier precies hetzelfde... ook gpm4 diploma (en zwanger van de 3e ondertussen)... Ik merk vooral dat ik EN thuis EN op het werk kleine kinderen wat veel vind... nu kom ik ooit thuis en willen de kids spelen en dan denk ik pfffff ff niet hoor... En ik loop er tegenaan dat vakanties etc vaak afgekeurd worden... ik vroeg (een half jaar vooraf) vrij op de dag dat mn kind jarig was... werd afgekeurd wegens personeelstekort... En als ik dus 1 dag per jaar belangrijk vind om vrij te zijn is het op de verjaardagen van de kinderen (zeker zolang ze niet naar school gaan)

één jaar geleden

Ik volg even, hier precies hetzelfde... ook gpm4 diploma (en zwanger van de ...
Maar ik wil dus ook niet terug de schoolbanken in Verder wil ik 2 vaste (lange) dagen werken (ik werk nu 19,5 uur in 2 dagen) Ik wil best iets of wat salaris inleveren, maar niet heel veel Maar ik wil dus wel iets waarbij een keer een dag ruilen/vrij zijn/vakantie tijdens schoolvakanties geen probleem is

één jaar geleden

Maar ik wil dus ook niet terug de schoolbanken in Verder wil ik 2 vaste (l ...
Ik werk inderdaad ook 2 lange dagen! Zo lastig….

één jaar geleden

Bij de bibliotheek zijn vaak diverse en interessante functies waar weinig mensen van weten. Misschien zou dat wat kunnen zijn?

één jaar geleden

Willen jullie wel met kindjes blijven werken? Of zoeken jullie ook iets in een hele andere branche?

één jaar geleden

Reactie op Sparkling_helix

Willen jullie wel met kindjes blijven werken? Of zoeken jullie ook iets in ...
Eventueel wel met kindjes, maar wel echt wat anders dan de opvang

één jaar geleden

Reactie op Sparkling_helix

Willen jullie wel met kindjes blijven werken? Of zoeken jullie ook iets in ...
Mh… ligt er aan hoeveel het er zijn 😂 geen grote groepen kids meer 😜

één jaar geleden

Reactie op Babyymei2022

Precies dit.. misschien nog iets 1 op 1 of 1 op 2a3, maar niet meer in 'het kippenhok' met 16 kids

één jaar geleden

Reactie op Babyymei2022

Ah ja snap ik. Lijkt mij ook heel hectisch, en helemaal als je zelf thuis ook een of meer kindjes hebt. Ik werk zelf bij een bedrijf dat zaden verkoopt aan boeren en telers. Heel wat anders en niet met kindjes maar er is wel heel veel werk in, en op allerlei opleidingsniveaus :)