22 Reacties

één jaar geleden

Hier gaat ze tussen 7 en 8 na bed.

één jaar geleden

Hier gaan we om 18:30u naar boven waar hij omgekleed wordt, flesje krijgt en als hij de energie nog heeft een verhaaltje voorgelezen wordt. Daarna is het tanden poetsen en slapen. Meestal slaapt hij om 19:00u. Hij begint nu sinds een paar weken met enige regelmaat door te slapen tot ergens tussen 6:00 en 7:00. Al jouw zoontje moe is om 18u, dan is het toch helemaal prima om hem dan op bed te leggen? Dan volg je hem in zijn behoeftes. Hem wakker houden zou juist daar tegenin gaan. Lekker laten praten, die opa’s en oma’s (makkelijker gezegd dan gedaan, natuurlijk!). Lekker je zoontje volgen en ook tijd op bed leggen als hij daar behoefte aan heeft ♥️.

één jaar geleden

De mijne slaapt ook weinig overdag en ligt er nu ook vanaf 6 uur in

één jaar geleden

Ons zoontje gaat tussen 18 en 18.30 naar bed. Hij slaapt wel goed overdag maar is dan echt moe. Heel soms om 19 uur maar dan heeft hij in de middag langer geslapen dan normaal.

één jaar geleden

Hier tussen 18:15 en 19:00. Hebben een drukte makertje dus die is helemaal uitgeteld aan het einde van de dag. Hij slaapt gewoon 3 uur overdag verspreid over 2 slaapjes.

één jaar geleden

Hier gaat ze tussen 19u en 19u30 naar bed. Maar ze doet wel 2 goede dutjes overdag.

één jaar geleden

Onze meiden van 2 jaar en 10 maanden gaan allebei rond 18.30u naar bed. Als ze slecht hebben geslapen overdag, liggen ze ook wel eens om 18.15u. Maar wij hebben wel het geluk dat ze alsnog rond 7.00u pas wakker worden.

één jaar geleden

Hier ook zo eentje die overdag nooit meer dan 1,5 u slaapt en instort tegen 18u. Met als enige verschil dat hij s nachts een stuk vaker wordt helaas. Maar alles na 18u is een prima avondbedtijd hoor, lekker zo laten dus!

één jaar geleden

Hier 19u maar als ze kapot is van de crèche (slaapt ook Max 1u op de crèche) dan ook zo 18:30 hoor ! Lijkt mij een prima bedtijd. Is alleen altijd sneu voor ons want wij zien onze kindjes dan weinig , maar als ze het nodig hebben dan is het maar zo !

één jaar geleden

Die van mij slaapt tussen 18 en 18.30 en slaapt overdag ook super slecht

één jaar geleden

Hier gaat ie ook rond 18:15 naar bed, maar slaapt wel tot 08:00

één jaar geleden

Hier meestal tussen 19:00 en 20:00 en dan ook weer tussen 07:00 en 08:00 wakker. Soms 09:00 🥰 Overdag wisselt het heel erg met slapen. Vaak in de ochtend slaapt hij nog redelijk lang 2/3 uur ongeveer. En in de middag varieert maar zeker wel 1 uur. Grootouders hebben nogal vaak commentaar heb ik gemerkt 🥲 ‘Ja maar vroeger…..’. Lekker de behoefte van je kindje volgen!

één jaar geleden

Tussen 19:00 en 20:00

één jaar geleden

Tussen 18:30 en 19:30

één jaar geleden

Tussen 19 en 20, maar slaapt wel 2-4 uur overdag. Is rond 7 wakker s ochtends

één jaar geleden

Mijn zoon gaat tussen 19.00 en 19.30 naar bed. Ligt er aan tot hoe laat zn middagslaapje duurde en of hij deze wel gedaan heeft 😅

één jaar geleden

Hier tussen 18 en 19.30. Soms red hij 18 niet eens en gaat hij eerder op bed. Hij slaapt dan altijd tot 7 uur s'ochtends met 1 voeding rond 5 uur. Gewoon lekker de tijd aanhouden wat je kindje aangeeft. Ik heb het in het begin ook proberen te rekken, maar daar worden we allemaal zeer moedeloos van 🥲😂

één jaar geleden

Wat een luxe… ik teken direct voor dit. Wees blij 🙂. ( niet slecht bedoeld!)

één jaar geleden

Iets voor 18h30 beginnen we aan hat avondritueel en om 19h ligt ze strike.

één jaar geleden

Pff waar grootouders zich wel niet mee bemoeien. Jij kent je kindje het beste en weet wat die nodig heeft😉. Mijn dochter gaat ook om 18.00 uur naar bed. De ene keer slaapt ze wel goed bij de gastouder en de andere keer heel weinig. Ze is altijd heel erg einde van de middag van alle indrukken en dat ze alles wil zien. Ik merk dan gewoon rond half 6 dat ze vervelend wordt en veel aan het huilen is en hangerig. Ze heeft het gewoon nodig. Soms wordt ze tussen 4 en 6 nog wakker 's nachts voor een flesje en slaapt ze nog tot half/8 uur.