14 Reacties

één jaar geleden

Hier is hij al een ruime maand de deur uit! Dochter speelde er nooit meer in en werd boos als ik haar er in zette en zelf weg liep. Ook begon ze met staan en klimmen en werd het gevaarlijk :)

één jaar geleden

Hier al 2 maanden de deur uit. Was een opbergmand voor speelgoed geworden haha. Als ik de was ophang / in de keuken bezig oid gaat ze gewoon mee. Ik mis hem nog niet🙂

één jaar geleden

Zoon is morgen 11 maanden en toevallig eergisteren de box uit huis gedaan. Als hij er in een week tijd in totaal 10/15 min in zat was het al veel. Mijn ouders zeiden hetzelfde. Hij staat nu op onze veranda. Kijken of we hem gaan missen dan kunnen we hem altijd nog terug zetten. En anders gaat die lekker weg 😊

één jaar geleden

Ik zet mijn zoon er in als ik ga douchen of als ik de aarde opruim die hij door het huis strooit🤣 dus hier blijft de box nog even zodat ik inderdaad soms even mijn handen vrij heb. Maar het is voor iedereen anders. Mijn zus had haar box al snel meer als opbergruimte dan als box gebruikt. Dus toen heeft ze uiteindelijk de box opgeborgen en een opbergkast er voor in de plaats gezet. Als je denkt dat je de box niet mist, gewoon lekker weg halen en ergens opbergen waar je makkelijk er bij kan. Mocht je de box dan toch missen kan je hem altijd weer neerzetten.

één jaar geleden

Hier is die er echt allang uit! Mijn zoontje heeft weinig in de box gelegen/gespeeld wilde hij gewoon niet hij wilde graag op de speelkleed etc! Ben blij dat die er niet meer staat!

één jaar geleden

Bij mijn zoontje met 7 maanden de deur ooit gedaan, mijn dochtertje speelt er nog wel graag in. Het is idd super handig als je kind dat ding accepteert, maar dat kan je niet afdwingen. Bij mijn zoontje zei schoonmoeder steeds hetzelfde over dat het handig was en ze vindt het nu een bevestiging dat wij het bij onze dochter wel handig vinden maar dit hangt totaal van het kind af. Grondbox was bij mijn zoontje trouwens wel een groot succes, hij zat anders altijd overal aan wat gevaarlijk met de grondbox had hij de helft van de woonkamer en dat was veilig en leuk voor hem.

één jaar geleden

Hier met sinterklaas al de deur uit gedaan. Toen was ze dus 7 maanden en de oudste 21 maanden.

één jaar geleden

Verschilt per kind lijkt me. Als je hem niet gebruikt is het een enorme sta in de weg of ruimteverspilling. Maar als ik de middelste naar bed breng, vind ik het fijner als de jongste in de box zit dan dat hij losloopt. Kan weinig echt misgaan, maar voelt toch veiliger. Met stofzuigen en dweilen trouwens ook fijner, dan dat hij er de hele tijd op gaat liggen. Hier altijd eerst in de box, ik stofzuigen en dweilen en daarna mag hij vrij.

één jaar geleden

Wij hebben m toevallig vandaag verkocht! Als ik mn handen vrij wil hebben zet ik onze dochter gewoon in haar Tripp Trapp :)

één jaar geleden

Als je geen box hebt en je moet even je handen vrij, dan bedenk je wel wat met de middelen die er wel zijn 😁 ik heb nooit een box gehad. En ik kan gewoon naar de wc, tandenpoetsen, omkleden etc. Heb een hoekje 'afgezet' met kussens, soms zet ik even de tv aan, of zet ik baby in de kinderstoel, soms mag ze mee tijgeren naar de badkamer en soms is er niets nodig en speelt ze chill. Als die box in de weg staat, lekker verkopen 😁

één jaar geleden

Heb de box er al uit gedaan toen ze 4 maanden was en eigenlijk nooit gemist

één jaar geleden

Maar je zegt zelf al dat hij er nooit in speelt. De box is hier met 8 maanden er uit gegaan en hij gaat gewoon mee of in kinderstoel. Mis het totaal niet.

één jaar geleden

Ons zoontje is 10,5 maanden en wij hebben 'm nog staan. Wij vinden het handig om een veilige plek te hebben, de box staat niet in de weg en voor hem is het een plekje waar hij even lekker tot rust kan komen. Hij speelt er ook nog in en gebruikt de spijlen om te gaan staan en wat stapjes te zetten. We hebben de box ook op wielen staan. Ik werk zelf vanuit huis, dus dan kan ik 'm gewoon bij me zetten. Anders krijg ik niets gedaan 🤣 Bij ons blijft de box dus nog even staan.

één jaar geleden

Wij hebben de box nog wel in de keuken staan. Maar gebruik de box alleen als we gaan koken, kan eigenlijk ook wel weer na zolder. Want dan kan ze ook wel in de stoel zitten 🤭 maar soms is wel even prettig dat ze daar even rustig speelt tijdens koken. En we hebben de ruimte 🤭