17 Reacties

één jaar geleden

Joolz aer

één jaar geleden

Wij hebben de Joolz Aer +. Erg licht, stuurt makkelijk, makkelijk en compact in te klappen. Wel prijzig en komt zonder accessoires, maar ik ben er super blij mee!

één jaar geleden

Wij hebben een novi baby travel go. Ik weet niet wat je prijsklasse is, maar deze was 120 euro en dat vonden wij wel genoeg bij een buggy. Hij kan ook tot 22kg. Dat vond ik ook belangrijk.

één jaar geleden

Hier ook joolz aer :)

één jaar geleden

Nuna trvl. Heel aangenaam om te rijden, in te klappen en super licht om te dragen.

één jaar geleden

Easywalker Miley 2

één jaar geleden

Heb de kinderwagen/buggy van Sleeworld en sinds kort de Novi Sky voor erbij. Hele fijne buggy en lekker compact!

één jaar geleden

Joolz Aer

één jaar geleden

Wij hebben de Cybex Libelle, fijn ding en hij past in een fietstas.

één jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi jaya

één jaar geleden

Maxi cosi leona! Hij rijdt fantastisch, klapt zich klein op. En voor mij een super groot voordeel; je kunt het zitje zowel na je toe of van je af gebruiken, echt top! 🫶🏻

één jaar geleden

Dubatti Smart hebben wij en nog steeds erg blij mee 😊 licht, goed wenbaar en makkelijk op te vouwen. Vond m wel duur (2 jaar geleden gekocht) volgens mij is ie nu nog duurder.

één jaar geleden

Ik ga easywalker miley 2 kopen

één jaar geleden

Yoyo babyzen

één jaar geleden

Voor diegene die een Joolz Aer hebben, zit jullie kindje daar ook zo onderuitgezakt in? Bij ons namelijk wel.. ik zou hem daarom ook niet perse aanraden. Verder klapt ie wel heel makkelijk en snel in, dus dat is wel weer heel fijn!

één jaar geleden

Voor diegene die een Joolz Aer hebben, zit jullie kindje daar ook zo onderu ...
Ik vind het meevallen. Volgens de Consumentenbond is ‘ie wel ergonomisch, maar eigenlijk meer vanaf 2 jaar. Wij gebruiken de buggy alleen voor korte stukken, dus dan vind ik dat geen probleem. Voor lange stukken pakken we de kinderwagen.

één jaar geleden

Dank voor jullie reacties! 🥰 ik ga ze allemaal uittesten in de winkel en kijken welke me het meest bevalt …. Zoveel keus😅